امنیت امروز مردم مدیون جانبازان و شهیدان است

امنیت امروز مردم مدیون جانبازان و شهیدان است

طی مراسمی به همت شهرداری همدان و بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانبازان شهر همدان از جمله سردار حاج میرزا سلگی تجلیل شد.


هم‌زمان با روز جانباز، مراسم تجلیل و تکریم از جانبازان شهر همدان به همت شهرداری همدان و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن ابن سینا برگزار شد که در این مراسم با حضور نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانباز سردار حاج میرزا سلگی، خانواده‌های شهیدان جانباز سیدحسین حسینی، نورعلی مشهدی و جانباز مدافع حرم مرتضی قلیچ‌خانی تجلیل شد.

گردان: رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و جانبازان در اولویت شورا و شهرداری است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرهمدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم در این مراسم با محکوم کردن دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه، با اشاره به اینکه این عمل توهین به ملت ایران است؛ چراکه سپاه برخاسته از مردم است، گفت: آمریکا سپاه را تروریست می‌خواند در حالی که سپاه خود ضد تروریست است و مردم ایران همه از سپاه حمایت می‌کنند.
کامران گردان افزود: شورای شهر و شهرداری خود را مدیون جانبازان می‌دانند و تمام تلاش و اهتمام خود را به منظور رفع مشکلات و درخواست‌های آنها به کار بسته‌ایم.
وی اظهار کرد: تلاش کردیم این سربلندی و اعتلای سرزمین با تأکید بر آرمان‌ها، اندیشه‌ها و باورهای دینی و اعتقادمان محقق شود.

گردان با تأکید بر اینکه امنیت و آسایش امروز کشور مدیون زحمات شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها است، بیان کرد: مسؤولیت‌ها فرصتی برای خدمت به خلق خداست و در این میان رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و جانبازان در اولویت است.
گردان عنوان کرد: نگاه مسؤولان به خانواده‌های شهدا و جانبازان باید یک نگاه ویژه باشد، زیرا آنها از خودگذشتگی، امنیت و حریت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و به دشمنان اجازه ندادند که تمامیت ارضی ایران را تحت سیطره خود قرار دهند.

خجسته: سپاه و هسته‌های مقاومت پوزه آمریکا را به خاک مالیدند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به بزرگداشت جانبازان و خانواده‌های آنها به سخنان رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه اشاره کرد و گفت: آمریکا که قصد داشت در غرب آسیا آقایی کند، از سپاه سیلی محکم خورد و ایادی آمریکا در زورآزمایی با سپاه شکست خوردند و حق بر باطل پیروز شد.
امیرخجسته با بیان این مطلب که سپاه و هسته‌های مقاومت پوزه آمریکا را به خاک مالیدند، عنوان کرد: آمریکا می‌خواست که داعش وارد ایران شود که با ضرباتی که سپاه به آمریکا در سوریه و یمن زد موفق نشد.
وی ادامه داد: آمریکا در تمام جبهه‌ها از سپاه پاسداران شکست خورد از همین رو سپاه را تروریست می‌خواند، در حالی که سپاه ریشه تروریست را نابود کرد و در واقع آمریکا می‌خواهد با تروریست خواندن سپاه، شکست‌های خود را جبران کند.

حاجی‌بابایی: اگر انقلاب سر پا ایستاده به دلیل وجود پدران و مادران شهدا و ایثارگران و جانبازان است

حمیدرضا حاجی‌بابایی دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه هر آنچه داریم از افتخار شهدا، ایثارگران و ملت شریف ایران است، گفت: در طول تاریخ ملتی به شرافتمندی ملت ایران وجود ندارد و این مردم همه سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنند.
وی اظهار کرد: اگر این انقلاب سر پا ایستاده است به دلیل وجود پدران و مادران شهدا و ایثارگران و جانبازان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *