صورت‌جلسه شماره ۲۴

صورت‌جلسه شماره ۲۴

بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۳۹/۱۶ روز سه شنبه مورخ ۱۱/۰۴/۹۸ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستورکار توسط جناب آقای گردان رییس محترم شورای اسلامی شهر در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد :


-جلسه مشترک :
– براساس هماهنگی های به عمل آمده قبلی سرکار خانم آروین عضو محترم هیات رییسه و رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شهر تهران در صحن شورا حضور پیدا کرد و پس از آنکه جناب آقای گردان رییس محترم شورای اسلامی شهر همدان به ایشان خوشامد گفت و از حضور وی در همایش هفتمین نشست شهر اندیشی مرکز مطالعات شورای اسلامی شهر همدان تشکر کرد ، خانم آروین مطالبی را درخصوص وظیفه و عملکرد کمیته شفافیت و شهر هوشمند مطرح و اظهار داشت : – در نظر است شهریور ماه جاری با همکاری شهرداری، شورا و شورای عالی استان ها برنامه ای را در تهران داشته باشیم تا از تجربیات شهرداری ها و شوراهای اسلامی استفاده و تبادل تجربیات شود….
– شورای شهر تهران بحث شهرداری شیشه ای را با پنج محور مطرح کرد که مورد استقبال قرار گرفت ضمن اینکه مقاومت هایی هم در این راستا وجود داشت اما به هر حال شورا تاکنون پیش رفته …
– شفافیت در حوزه شهرسازی، سازمانی، مالی، هوشمند سازی، الکترونیکی شدن همه فرآیندها، حوزه مدیریت پسماند، درگاه واحد شهروندی، صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی اقدامات خوبی صورت گرفته است.
-نامه های مطرح شده در جلسه:
– نامه شماره ۱۵۲۵/۱۱/۱۰ مورخه ۰۹/۰۲/۹۸ شهرداری (۳۶۰۸۱۹/ش مورخه ۰۹/۰۲/۹۸) در مورد فروش اتوبوس های اسقاطی مطرح شد :
متن نامه شهرداری : احتراماً به استحضار میرساند سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان دارای تعداد ۱۴ دستگاه اتوبوس بنز و شهاب فرسوده از رده خارج برابر با لیست پیوست می باشد که عمر مفید این خودروها به اتمام رسیده است و در حال حاضر نیز فاقد هرگونه ارزش بازسازی و یا نگهداری می باشند. لذا خواهشمند است با عنایت به مصوبات اخذ شده درخصوص فروش خودروهای مذکور موافقت و دستورات لازم را صادر فرمایید.
مصوبه شورا : با نامه شهرداری موافقت شد.
– نامه شماره ۴۶۴۹/۱۱/۱۰ مورخه ۱۹/۰۳/۹۸ شهرداری (۳۶۲۵۲۵/ش مورخه ۱۹/۰۳/۹۸) مطرح شد :
متن نامه شهرداری : احتراماً به پیوست تصویر نامه شماره ۶۴۰/۱۰۱/۳۰۱/۵۷۷/م مورخه ۲۶/۰۱/۹۸ فرماندهی محترم بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان در رابطه با برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی (نسل ظهور) تقدیم
می گردد. خواهشمند است با پرداخت مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۰۰ ریال از محل ماده ۱۷ بودجه مصوب سال جاری جهت تامین هزینه های همایش مذکور موافقت فرمایید.
مصوبه شورا : موافقت شد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *