صورت جلسه شماره ۳

صورت جلسه شماره ۳

سومین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۴۳/۸ روز یک شنبه مورخ ۲۵/۰۱/۹۸ با تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید و اعلام دستورکار توسط جناب آقای گردان رییس محترم شورا در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد :
۱- نامه های طرح شده در جلسه :
– نامه شماره ۱۷۲۱۷/۶۰/۱۰۰ مورخ ۲۳/۱۰/۹۷ شرکت آب و فاضلاب استان همدان (۳۷۲۷۱۳/ش مورخ ۱۲/۱۲/۹۷) بشرح زیر مطرح شد :
متن نامه : نظر به اینکه مهلت تبصره ۳ اخذ شده تا پایان سال ۹۷ می باشد، ضمن تشکر از زحمات جناب عالی و سایر اعضای محترم شورا، خواهشمند است با توجه به افزایش بی رویه هزینه ها با افزایش ۲۰% تبصره ها به مدت ۱۵ ماه موافقت و دستور اقدام صادر فرمایند. پیشاپیش از بذل لطف و عنایت حضرت عالی کمال تشکر را دارم.
مصوبه شورا : با پیشنهاد آبفا مبنی بر اجرای تبصره ۳ ماده واحده ایجاد تسهیلات و….. مصوب ۲۴/۳/۷۷ برای سال ۱۳۹۸ و سه ماهه اول ۱۳۹۹ بشرح زیر موافقت شد. لیکن تبصره ۳ مشمول کارمزد دفع فاضلاب نمی شود :
الف- سهم تبصره ۳ به ازای هر واحد انشعاب (ریال) برای سال ۹۸ و سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ برای آب و فاضلاب مناطق ۱ و ۲ هر یک مبلغ دو میلیون و چهارصد هزار (۰۰۰۰/۴۰۰/۲) ریال و برای مناطق ۳ و ۴ هر یک مبلغ یک میلیون و دویست هزار (۰۰۰/۲۰۰/۱) ریال و برای توانمندسازی مبلغ ششصد هزار (۰۰۰/۶۰۰) ریال و سایر کاربری ها سیصد هزار (۰۰۰/۳۰۰) ریال می باشد.
ب- سهم تبصره ۳ آب بهاء هر مترمکعب (ریال) برای سال ۱۳۹۸ و سه ماهه اول سال ۱۳۹۹ برای کاربری های خانگی (مسکونی) و سایر کاربری ها به ازای هر مترمکعب یک هزار و دویست (۱۲۰۰) ریال می باشد.

– نامه شماره ۱۶۷۸۷/۱۱/۱۰ مورخ ۱۵/۱۰/۹۷ شهرداری (۳۶۹۹۳۱/ش مورخ ۱۵/۱۰/۹۷) مطرح و با پرداخت مبلغ سی میلیون (۰۰۰/۰۰۰/۳۰) ریال از محل اعتبارات ماده ۱۷ به مسجد حاج زینل موافقت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *