تعیین اولویت پروژه ها توسط شورای اجتماعی محلات

تعیین اولویت پروژه ها توسط شورای اجتماعی محلات

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به اینکه مبلغ مالی شهرداری محدود است اولویت پروژه ها توسط شورای محلات تعیین می شود.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، شامگاه پنجشنبه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در کوی کوثر با حضور شهردار همدان، اعضای شورای اسلامی شهر، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، مدیر منطقه چهار شهرداری همدان، معتمدان محلی و اهالی کوی کوثر برگزار شد.

نایب رئیس شورای شهر همدان در این مراسم با اشاره به تشکیل شورای اجتماعی محله کوثر گفت: قرار شد در مرحله نخست در چهار محله همدان، شورای اجتماعی محله تشکیل شود که در منطقه چهار نیز کوی کوثر انتخاب شد که این محله جزء محلات توانمندسازی نیز هست.

حمید بادامی‌نجات با بیان اینکه اقدامات خوبی در مناطق توانمندسازی صورت گرفته است، افزود: شورای محله تشکیل شد تا اولویت‌ها توسط خود محلات انتخاب شود و با توجه به اینکه مبلغ مالی شهرداری محدود است اولویت پروژه‌ها توسط شورای محله تعیین می‌شود.

وی اضافه کرد: شورای اجتماعی محله مقدمه‌ای برای مشارکت مردم و خدمت‌رسانی بهتر است.

فتحی: توانمندسازی و پیشرفت محلات کم‌برخوردار  از اهداف شوراست

علی فتحی رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان نیز با تأکید بر اینکه در شورای اسلامی شهر همدان همه به فکر خدمت‌رسانی به مردم هستند، عنوان کرد: یکی از اهداف ما توانمندسازی و ساماندهی و پیشرفت مناطق و محلات کم‌برخوردار همدان است.

گفتنی است، در این مراسم از شهردار همدان و مدیر منطقه چهار توسط اهالی منطقه تقدیر شد و جمعی از معتمدان محله نیز تجلیل شدند.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *