روزنامه هگمتانه دورنمای عملکرد مدیریت شهری

روزنامه هگمتانه دورنمای عملکرد مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر همدان روزنامه هگمتانه را دورنمای عملکرد مدیریت شهری دانست.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در نشست صمیمی با اعضای مجموعه روزنامه هگمتانه با اشاره به برپایی آیین پایانی جشنواره شهروند برگزیده اظهار کرد: این جشنواره پس از گذشت نزدیک به ۱۱ سال بار دیگر برگزار شد.

 

ابراهیم مولوی با تأکید بر اینکه جشنواره شهروند برگزیده، الگوسازی برای سایر شهروندان است، ابراز کرد: این جشنواره می‌تواند گامی در راستای تربیت شهروند مشارکت‌جو باشد.

 

وی در خصوص روزنامه هگمتانه، عنوان کرد: این روزنامه یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های همدان است و همواره عملکرد موفقی داشته و برای شهرداری همدان داشتن یک روزنامه افتخار است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه روزنامه هگمتانه، دورنمای عملکرد مدیریت شهری است، گفت: روزنامه هگمتانه به دور از ایجاد چالش‌ها و در راستای اطلاع‌رسانی و ارتقای فرهنگ شهروندی فعالیت می‌کند و تأثیرگذاری بسیاری بین اقشار مختلف جامعه دارد.

 

مولوی ادامه داد:‌ روزنامه هگمتانه در یک فضای اجتماعی واقعیت‌ها را مطرح می‌کند و در حوزه مباحث شهروندی و مدیریت شهری واقعیت را در فضای آرام و منطقی به مخاطبان می‌رساند.

 

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان نیز در این نشست به تجلیل از شهروندان برگزیده در جشنواره شهروند برگزیده اشاره و بیان کرد: ۶۸ نفر شامل ۱۰ شهروند نمونه، ۱۳ نفر از مفاخر همدان، ۲۵ شهروند شایسته تقدیر، دو شهروند بخش محیط زیست، ۱۲ نفر از دوازده ناحیه همدان، ۴ نفر شامل اتوبوسران، تاکسیران، آتش‌نشان، پاکبان نمونه، یک شهروند فداکار خارج از استان که جان یک همدانی را نجات داده، خانواده مرحوم دکتر فرشچیان به عنوان شهروند افتخاری تجلیل می‌شوند.

 

حمید بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه افراد منتخب از بین کسانی هستند که در این جشنواره ثبت‌‌نام کردند، افزود: اطلاع‌رسانی کاملی در رسانه‌ها، مساجد، محلات و… در خصوص این جشنواره انجام شد.

 

وی تصریح کرد: داوران جشنواره از روی کد و بدون اینکه نام شخص را بدانند اقدام به امتیازدهی کردند و هیچ‌گونه اعمال سلیقه‌ای در کار نبوده است.

 

وی در خصوص روزنامه هگمتانه گفت: این روزنامه یکی از موفق‌ترین روزنامه‌ها در بین ‌نشریات‌های محلی کشور می‌باشد و توانسته جایگاه مناسبی بین شهروندان همدانی پیدا کند و مرجع مناسبی در راستای اطلاع‌رسانی از موضوعات مدیریت شهری باشد.

 

در پایان این نشست صمیمی، کارکنان روزنامه هگمتانه با اعضای شورای اسلامی شهر همدان در خصوص ارتقا عملکرد مجموعه به گفتگو پرداختند.

 

 

انتهیا پیام/

 

گزارش از روزنامه هگمتانه/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *