صورت جلسه شماره ۳۳

صورت جلسه شماره ۳۳

سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر همدان به صورت مشورتی (غیر رسمی) از ساعت ۳۰/۱۷ روز سه شنبه مورخ ۱۶/۰۵/۹۷ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام موارد مشورتی توسط آقای دکتر مولوی ریاست شورا در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد :

– براساس دعوتنامه شماره ۳۶۱۸۵۲/۱۱/۷۰ مورخ ۱۵/۵/۹۷ ، آقای افراسیابی مسوول واحد حقوقی شهرداری همدان در صحن شورا حضور پیدا کرد و در مورد پرونده عوارضی شرکت احرار مطالبی مطرح و مدارکی را ارائه نمود. تعدادی از اعضاء سوالات و نقطه نظرات خود را مطرح کردند. نهایتاً مقرر شد موضوع توسط کمیسیون نظارت ، حقوقی و اموراداری شورای اسلامی شهر بطور دقیق و همه جانبه رسیدگی و نتیجه مکتوب آن به صحن شورا ارائه شود.

– پیرو دعوتنامه شماره ۳۶۱۸۵۴/۱۱/۷۰ مورخ ۱۵/۵/۹۷ سرکار خانم بادامی از کارشناسان گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان همدان در صحن شورا حاضر و در مورد اقدامات صورت گرفته راجع به برنامه های همدان ۲۰۱۸اطلاعاتی را از قبیل تعداد میهمانان خارجی و داخلی ، مسوولین کشوری و استانی و چگونگی استقرار و برنامه هایی که در طول مدت اقامت آنان در همدان اجرا خواهد شد ارائه نمود. و تعدادی از اعضاء سئوالات و پیشنهادات خود را در این خصوص مطرح کردند.

– با توجه به دعوتنامه شماره ۳۶۱۸۵۶/۱۱/۷۰ مورخ ۱۵/۵/۹۷ آقای علیضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در صحن شورا حضور یافت و در مورد اقدامات در دست انجام پروژه بلوار ارم در خصوص کانکس ، ماشین های عرضه مواد غذایی توضیحاتی را ارائه و اظهار داشت تا پایان سال جاری همه آنها برچیده خواهد شد و هیچ قراردادی تمدید نخواهد شد. و در مورد چگونگی عرضه مواد غذایی درپیاده راه بلوار ارم پس از اتمام پروژه با مشاور مذاکراتی شده است. پس از صحبت های آقای علیضمیر و تعدادی از اعضاء آقای دکتر مولوی در جمعبندی مطالب اظهار داشت :

الف- لازم است در جهت چگونگی امکان عرضه مواد غذایی در پیاده راه بلوار ارم و جانمایی آنها از همه سلایق اساتید دانشگاه استفاده شود.

ب- کانکس یا ماشین یا هر نوع وسیله دیگری که برای عرضه مواد غذایی در نظر گرفته خواهد شد باید با محیط آنجا همخوانی داشته و از همه مهمتر اینکه ثابت و بصورت استقرار در یکجا نباشد که برای شخص ایجاد حق بکند.

پ- محل و اماکن (کانکس ، بوفه و امثالهم) برای عرضه مواد غذایی حتماً از طریق اعلام عمومی و آگهی مزایده صورت واگذار شود و رانت اطلاعاتی ایجاد نشود.

ث- در مورد پیاده راه اکباتان و میدان امام (ره) محل های مناسبی جانمایی شود تا خیرینی که اعلام آمادگی کرده اند نسبت به نصب آبسردکن اقدام شود.

 

 

 

 

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *