صورت‌جلسه شماره ۲۱

صورت‌جلسه شماره ۲۱

بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۴۰/۸ روز یکشنبه مورخ ۰۲/۰۴/۹۸ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستورکار توسط جناب آقای گردان رییس محترم شورای اسلامی شهر در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد.


براساس دعوتنامه شماره ۳۶۱۲۷۴/۱۱/۷۰ مورخه ۲۷/۰۳/۹۸ شورای اسلامی شهر،آقای صوفی شهردار همدان و همراهان ایشان در صحن شورا حضور پیدا کردند.
در ابتدای جلسه آقای گردان هدف دعوت از آقای شهردار را که توضیح در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری بود مطرح کرد. و پس از ایشان آقایان صوفی، علیضمیر، خرم، و حضرت زاده توضیحات خود را با توجه به نامه ارسالی شورا به شهرداری درخصوص تحقیق و تفحص و نیز مطالبی که توسط آقایان عسگریان، گیاه شناس، رحیمی فر و بادامی مطرح شده بود بیان کردند.
در خاتمه مقرر شد پس از آنکه شهرداری پاسخ مبسوط و کامل تحقیق و تفحص با توجه به نامه شماره ۳۶۴۵۲۰/۸/۷۰ مورخه ۰۷/۱۱/۹۷ شورای اسلامی را ارائه داد موضوع تحقیق و تفحص در اولین جلسه صحن شورا به رأی گذاشته شود.
۲/۲- طبق هماهنگی های به عمل آمده قبلی سردار فرجی فرماندار محترم سپاه همدان و همراهان ایشان در صحن شورا حضور پیدا کردند. و پس از خیرمقدم توسط ریاست شورا، سردار فرجی از همکاری ها و کمک ها و تعامل شورا و شهرداری با سپاه و نیز اقدامات فرهنگی جهادی صورت گرفته در سطح شهر تقدیر و تشکر کرد. و در خاتمه با اهداء لوح به آقایان گردان و صوفی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان از خدمات آنان تقدیر و تشکر کرد.

– نطق و پیشنهاد :
– جناب آقای کاوسی رییس محترم کمیسیون برنامه و بودجه طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفتم تیر سالروز شهادت آیت ا… دکتر بهشتی و یاران ایشان مطالبی را با استناد به آیات شریفه قرآن کریم در مورد لزوم رعایت حجاب در جامعه اسلامی مطرح کرد. و از برخی حرکات که بعضاً در بوستان مردم (لوناپارک) توسط بعضی از جوانان اتفاق می افتد انتقاد و از مسوولین مربوطه درخواست رسیدگی داشت.
در ادامه صحبت های آقای کاوسی، سرکار خانم نورا… زاده نیز ضمن اشاره به صحبت های آقای کاوسی مطالبی را در همین خصوص مطرح و خواستار رسیدگی از طرف مسوولین مربوطه شد.
در جمعبندی این بحث توسط جناب آقای گردان مقرر شد سازمان های ذی ربط در شهرداری با دعوت از نیروی انتظامی در جلسه مشترکی موضوع بررسی و اتخاذ تصمیم شود.

 

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *