صورت جلسه شماره ۳۶

صورت جلسه شماره ۳۶

سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۵۰/۸ روز یک شنبه مورخ  ۲۸/۰۵/۹۷ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید وقرائت فرازهایی از وصیتنامه شهید مهدی جمور و اعلام دستورکار توسط جناب آقای دکتر مولوی ریاست شورا در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد.

نامه های مطرح شده:

– نامه شماره ۸۷۶۹/۱۱/۱۰ مورخ ۲۸/۵/۹۷ شهرداری (۳۶۴۲۴۱/ش مورخ ۲۸/۵/۹۷) مطرح و با اختصاص مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون (۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۱) ریال از محل اعتبارات بودجه مصوب سال جاری شهرداری همدان برای تهیه و اهداء جوایز شهروندان برگزیده در مراسم اختتامیه جشنواره موافقت شد منوط به اینکه گزارش کار به شورا ارئه شود.

– نامه شماره ۸۶۱۴/۱۱/۱۰ مورخ ۲۴/۵/۹۷ شهرداری (۳۶۴۱۵۳/ش مورخ ۲۵/۵/۹۷) مطرح و با استناد به بند ۲۷ ماده ۸۰ قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای ….. مصوب ۱/۳/۷۵ واصلاحات بعدی آن نرخنامه سرویس مدارس سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در سطح شهر همدان بشرح زیر تصویب و مقرر گردید از طرف سازمان های ذی ربط نظارت های لازم به عمل آید.

 

ردیف

کیلومتر

کرایه سواری با ظرفیت مندرج در کارت

کرایه ون با ظرفیت مندرج در کارت

کرایه مینی بوس با ظرفیت مندرج در کارت

توضیحات

۱

از ۰ تا ۳ کیلومتر

۰۰۰/۷۵۰ ریال

۰۰۰/۶۵۰ ریال

۰۰۰/۶۰۰ ریال

مبالغ اعلام شده برای  یک نفر دریک ماه می باشد.

۲

از ۳ تا ۷ کیلومتر

۰۰۰/۹۲۰ ریال

۰۰۰/۸۰۰ ریال

۰۰۰/۷۰۰ ریال

۳

از ۷ کیلومتر به بالا

۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال

۰۰۰/۹۲۰ ریال

۰۰۰/۸۰۰ ریال

 

– نامه شماره ۷۸۱۴/۱۱/۱۰ مورخ ۱۳/۵/۹۷ شهرداری (۳۶۳۶۵۱/ش مورخ ۱۳/۵/۹۷) قبلاً در جلسه شماره ۳۲ مورخ ۱۴/۵/۹۷ بند ۶/۲ درخصوص Sm و Sg مطرح و مورد موافقت قرار گرفته بود . هیئت محترم تطبیق بشرح نامه شماره ۳۱۰۶/۴۸/۲۲۳/۹۵۳۵ مورخ ۲۵/۵/۹۷ فرمانداری شهرستان همدان بند دوم از پیشنهاد شهرداری را عوارض جدید تلقی و آن را مغایر قانون دانسته بود . لذا درجهت تامین نظر هئیت محترم تطبیق موضوع مجدداً در صحن شورا و با توضیحات ذیل مبنی بر کاهشی بودن بند ۲ مطرح و مورد موافقت قرار گرفت .

توضیحات : با توجه به بند ۴ (انتفاع ناشی از اجرا یا تغییر طرح های مصوب شهری) ماده ۱۴ صفحه ۱۱ تعرفه عوارض مصوب شهرداری همدان سال ۱۳۹۷ که یک نسخه از تصویر آن ضمیمه می باشد پیشنهاد شهرداری مبنی بر اینکه چنانچه ملک طرح تفکیکی مورد تایید شهرداری را داشته باشد از عرض معبر جدید ناشی از تفکیکی قید شده در طرح تفکیکی ملاک محاسبه تعداد طبقات در Sg است ، در جهت کاهش می باشد.ووضع عوارض جدید نیست وهدف مساعدت درحال شهروندان محترم می باشد چنانچه این بند وجود نداشته باشد ملکی که مشمول بند (ب) باشد بر اساس بند ۲-ب n=3 در نظر گرفته می شود در صورتیکه در طرح تفکیکی مصوب شهرداری عرض معابر مشخص است و چنانچه ملاک عمل قرار گیرد  n ممکن است عددی ۴ یا بیشتر باشد که دیگر مشمول عوارض نمی گردد.

 

 

 پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *