صورت جلسه شماره ۵۰

صورت جلسه شماره ۵۰

پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۳۵/۸ روز یک شنبه مورخ ۲۹/۰۷/۹۷ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید وقرائت فرازهایی از وصیتنامه شهید علی عزتی و اعلام دستورکار توسط جناب آقای گردان ریاست شورا در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد.


نامه های مطرح شده‌:

– نامه شماره ۲۶/۹۷/۳۷۹ مورخ ۲۲/۷/۹۷ هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان همدان (۳۶۶۰۹۱/ش مورخ ۲۱/۷/۹۷) در مورد مسابقات پاراآسیایی مطرح و مقرر شد شهرداری پیشنهاد مشخص واجرایی خود راهرچه سریعتر به شورا ارائه دهد.

جلسه مشترک :
– براساس دعوتنامه شماره ۳۶۲۸۶۶/۱۱/۷۰ مورخ ۲۸/۷/۹۷ سه نفر از مسوولین انجمن معتادان گمنام استان همدان در صحن شورا حضور پیدا کردند.
در ابتدا آقای گردان رییس محترم شورا ضمن خوش آمدگویی به آنان به گوشه هایی از فعالیت ها و اقدامات موثر و بدون چشم داشت انجمن در سطح کشور و استان اشاره کرد. سپس مدیر روابط عمومی و دو نفر دیگر از مسوولین انجمن ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر از بابت تشکیل جلسه مشترک ، تاریخچه انجمن در سطح کشور و استان را مطرح و آمار (تخمینی ) اعضای انجمن را که همه آنها خود جوش واختیاری درجهت بهبودی عضو شده اند ، بیان کردند . و دراظهارات خود اشاره کردند به اینکه انجمن بدون دریافت وجه از اشخاص ، فعالیت می کند ولی از نظر مکان برگزاری جلسه مشکل دارند.
تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر پیشنهادات ونقطه نظرات خود را در مورد آسیب های اجتماعی ، عملکرد انجمن ولزوم کمک معنوی به آنان از جمله تامین مکان مطرح و به آن تاکید کردند.
درخاتمه جلسه جناب آقای گردان رئیس شورای اسلامی شهر درجمعبندی مطالب ضمن تقدیر وتشکر از همه دست
اندر کاران انجمن معتادان گمنام از مدیر انجمن خواست آنان خواسته خود را که درخصوص تامین مکان می باشد مکتوب به شورای اسلامی شهر اعلام نمایند تا اینکه با شهرداری همدان هماهنگی های لازم درجهت تامین این خواسته به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *