عمکلرد موفق شورای شهر همدان قابل تقدیر است

عمکلرد موفق شورای شهر همدان قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: افرادی که در شوراها تخصص و تعهد دارند باید دست آنها را بوسید و افرادی که بخاطر دل خود آمدند، باید کنار بکشند؛ زیرا امانتداری، امری سخت است.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، آیت ا… غیاث الدین طه محمدی در شصت و دومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استانها و شهرداران کلانشهرها ،افزود: نتیجه ارزشمند این جلسات و طرح ها موجب می شود نه تنها کلانشهرها، بلکه شهرها و روستاها آبادان باشد.
به گفته وی، همه مامور به حسن عمل هستیم یعنی هرکس متولی کاری باشد باید در اوج استحکام و زیبایی بسازد و تحویل دهد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه در دین زردتشت نیز به پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک توصیه شده است، عنوان کرد: در قرآن کریم نیز به این مساله توصیه شده و نتیجه اصطحکاک این افکار این است که بی عیب و نقص و استاندارد کارها را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه شهر به معیار ساختمان و خیابان نیست، تاکید کرد: اگر بنا باشد خیابان ها را با طلا فرش کنیم اما انسان تربیت نکنیم آن شهر به درد نمی خورد.
طه‌محمدی سازندگی در همه عرصه ها را خوب و نیکو عنوان و بیان کرد: هیچ سازندگی به اندازه اینکه انسان خود را بسازد، خوب نیست.
وی به سنگینی مسئولیت اعضای شورای شهر اشاره و بیان کرد: افرادی که نماینده شورای شهر هستند باید ببینند خود اهل این کار هستند یا خیر. انسان باانصاف باید شغل را با شرایط خود بسنجد.
وی شورای شهر همدان را موفق خطاب و از خدمات آنها قدردانی کرد و خطاب به روسای شوراهای شهر سراسر کشور گفت: شما امانتدار دوجانبه هستید که از سوی خدا و بنده خدا امانت در اختیارتان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *