قدردانی از اقدام نیک مأمور وظیفه شناس شهرداری

قدردانی از اقدام نیک مأمور وظیفه شناس شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در جلسه صحن شورا از اقدام نیک مأمور وظیفه شناس واحد رفع سد معبر شهرداری همدان برای صداقت در انجام کار و امانت داری اموال شهروندان قدردانی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، ابراهیم مولوی در هشتاد و ششمین جلسه صحن شورا با اشاره به وظایف مجموعه مدیریت شهری در خدمت‌رسانی به شهروندان افزود: سعید ملکی، از مأموران وظیفه‌شناس واحد رفع سد معبر شهرداری است که برای ترغیب و تشویق عمل نیک این نیروی امانتدار و صادق، مورد قدردانی قرار گرفت.

 

وی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر همدان به رسم یادبود و به پاس قدردانی از این مأمور مسؤول که با الهام از تخصص، تعهد، احترام و اکرام به ارباب رجوع و انجام امور محوله به نحو احسن اهتمام ورزیده، از وی تجلیل کرد.

 

مولوی معتقد است: به طور قطع این فرد صادق، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسؤولیت‌های قانونی، صداقت، امانتداری و خدمت را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده و ارزش‌های دینی و انسانی را در انجام فعالیت‌های سازمانی مجموعه مدیریت شهری همدان رعایت کرده؛ بنابراین اقدام نیک وی در امانتداری از اموال شهروندان، ستودنی است.

 

وی، تداوم حضور و تأثیر اقدامات نیک این افراد را در راستای دستیابی به اهداف نظام جمهوری اسلامی و ایجاد اعتمادسازی بین شهروندان ارزشمند برشمرد.

 

یادآوری می‌شود؛ این مأمور وظیفه‌شناس واحد رفع سد معبر شهرداری همدان به بازگرداندن امانت (طلا) پیدا شده در پیاده‌راه بوعلی به صاحبش اقدام کرده است.

 

تودیع و معارفه در مرکز مطالعات شورا

گفتنی است؛ در پایان این جلسه، تودیع و معارفه معاونت و همچنین مدیران اجرایی و پژوهشی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان هم صورت گرفت.

 

در این نشست، سید مصطفی موسوی مسؤولیت معاونت مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان را برعهده گرفت و از زحمات محمدجواد زارعی تقدیر شد. همچنین روح‌ا… وجدی‌هویدا و حامد صادقی به ترتیب به عنوان مدیر اجرایی و مدیر پژوهشی مرکز مطالعات شورا معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *