ضرورت مشارکت و همراهی مردم در امور شهری

ضرورت مشارکت و همراهی مردم در امور شهری

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر مشارکت و همراهی مردم در امور شهری گفت: مردم با پرداخت عوارض مدیریت شهری را همراهی کنند.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی امید در کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بر تقویت تقوا به عنوان یکی از عوامل افزایش کارایی افراد تأکید کرد و گفت: تقوا عامل مهم در افزایش بهره وری در نظام اسلامی است.

وی با اشاره به نقش مؤثر مشارکت مردمی در امور شهری اظهار کرد: انتظار می‌رود در راستای دریافت خدمات بهتر، شهروندان شهرداری را در پرداخت عوارض به ویژه بهای خدمات جمع آوری زباله کمک کنند.

کاوسی امید همچنین با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی فناوری اطلاعات شورا اظهار کرد: در این جلسات مباحث و قرارداد سامانه یکپارچه شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی نیز برای اجرا به شهرداری ارسال شد.

وی اضافه کرد: در راستای راه‌اندازی سامانه یکپارچه، مناطق ۱ و ۴ شهرداری همدان که زیرساخت‌های لازم را برای اجرا دارند به عنوان آزمونه اجرا انتخاب شدند و مناطق ۲ و ۳ طبق برنامه زمان‌بندی مشخص و حداکثر تا شش ماه بعد سامانه مورد بحث را اجرا خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *