صورت‌جلسه شماره ۴

صورت‌جلسه شماره ۴

چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۳۷/۱۶ روز سه شنبه مورخ  ۲۷/۰۱/۹۸ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستورکار توسط جناب آقای گردان رییس محترم شورای اسلامی شهر در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد :

۱- جلسه مشترک :

– براساس هماهنگی های به عمل آمده قبلی آقای علیضمیر، خانم ها روحی و منوچهری از حوزه معاونت خدمات شهری و ستاد بحران شهرداری در صحن حاضر شده و گزارش سمعی بصری در مورد سیلاب اخیر شهر همدان ارائه وعملکرد ستاد و مجموعه شهرداری، نقاط ضعف و قوت در مقابله و مدیریت سیلاب، مشکلات و موانع بالقوه که می تواند در مواقع بروز بحران (مثل سیل) مشکل بالفعل بشود، وضعیت لایروبی رودخانه ها و مسیل ها، نیازهای خدمات شهری برای مدیریت هر چه بهتر و بیشتر سیلاب ها و امثالهم اشاره و مطالبی را مطرح کردند. و در خاتمه آقایان گردان، صوفی، فتحی و خانم نورا… زاده ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این مورد پیشنهادهایی را بیان نمودند.

– طبق هماهنگی هایی که شده بود تعدادی از نمایندگان هیئت های مذهبی و تشکل های خیرخواهانه در جلسه صحن حضور پیدا کردند. پس از آنکه توسط آقای گردان ریاست شورا به آنان خیرمقدم گفته و از اقدامات خیرخواهانه در نقاط توانمندسازی شهر قدردانی شد چند نفر از آنان ضمن بیان اقدامات و عملیات خود در جهت امور معیشتی و سایر مساعدت ها به خانواده های نیازمند ، از مساعدت ها و کمک های مالی شورا و شهرداری به ویژه در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ تشکر و قدردانی کردند . و در پایان تعدادی از آنان و نیز بعضی از اعضای شورای اسلامی شهر درجهت تداوم این خدمات و اقدام در جهت اشتغالزایی برای آنان  پیشنهادات و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

– مسوولین و کارشناسان روابط عمومی مناطق و ستاد شهرداری همدان و همینطور تعدادی از سازمان های وابسته براساس هماهنگی قبلی در صحن شورا حضور پیدا کرده و آقای گردان رییس محترم شورا به آنان خوشامد گفت و از جایگاه با اهمیت روابط عمومی در جهت معرفی سازمان و اقدامات صورت گرفته توسط واحد سازمانی خود به شهروندان محترم مطالبی را مطرح کرد. سپس مسئول روابط عمومی شهرداری ستاد اقدامات و فعالیت های روابط عمومی را به اختصار جهت اطلاع اعضاء بیان کرد. و در پایان جلسه با اهداء کارت هدیه و لوح تقدیر از آنان تشکر و قدردانی شد.

۲- نامه های طرح شده در جلسه شماره ۴:

– نامه مورخ ۱۸/۰۱/۹۸ کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر (۳۶۰۰۸۳/ش مورخ ۱۸/۰۱/۹۸) مطرح و سیاستهای کلی شورای اسلامی شهر همدان در سال ۱۳۹۸ در سی و سه (۳۳) بند بشرح زیر به تصویب رسید.

سیاستهای کلی شورای اسلامی شهر همدان در سال ۱۳۹۸

۱: شهرداری همدان موظف است اتمام پروژه های نیمه تمام (بویژه پروژه های تقاطع غیرهم سطح سردار شهید همدانی، میدان میوه و تره بار جدید، پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ، سالن تالار قرآن،  پیاده راه بلوار ارم، پروژه های مربوط به مناطق بازآفرینی و ورودی های شهر) و همچنین عملیات عمرانی پروژه بوستان ولایت نیز بر اساس بودجه مصوب ،در اولویت اجرای برنامه های عمرانی خود قرار دهد.

۲: براساس دستورالعمل خزانه داری ابلاغی از وزارت کشور به شهرداری ها و با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر همدان، تمامی مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری همدان میبایست اقدامات قانونی و اجرایی خود را برابر دستورالعمل مذکور  نسبت به راه اندازی خزانه داری بعمل آورده و گزارش اقدامات آن را تا پایان شهریورماه سال جاری به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

۳: درآمدهای اکتسابی شهرداری بایستی مطابق ماده ۱ دفترچه تعرفه عوارض مصوب سال ۱۳۹۸ باشد و دریافت هرگونه وجهی خارج از عناوین مندرج در دفترچه مذکور تخلف محسوب می شود.

۴: کلیه پرداخت ها و اعتبارات هزینه ای صرفا بایستی در قالب بودجه مصوب منطقه یا سازمان و با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه انجام پذیرد. هرگونه هزینه کرد در هر چارچوبی غیر از بودجه مصوب و تحت هر عنوانی ممنوع بوده و در صورت ضرورت مستلزم طی نمودن مراحل قانونی می باشد.

۵: براساس ماده ۷۱ قانون شهرداری ها؛ شهرداری همدان موظف است گزارش کامل و دقیق تحقق منابع (درآمدها و سایر منابع) و مصارف (پرداخت های جاری و عمرانی) به تفکیک ماموریت و برنامه (شامل جاری عمرانی، مشارکتی و تعهدی) را در دوره های زمانی ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالیانه در قالب یکسان تهیه و به همراه تراز آزمایشی ممهور به مهر و امضای شهردار  به شورای اسلامی شهر همدان ارائه نماید.

۶: شهرداری موظف است حداکثر تا پایان خرداد ماه سال ۹۸؛ نسبت به خرید و پیاده سازی نرم افزارهای جامع درآمد، شهرسازی و نوسازی برابر ضوابط و بودجه مصوب اقدام نماید.

۷: شهرداری میبایست در راستای حرکت به سمت شهرداری هوشمند و تحقق شفافیت در امور، نسبت به تکمیل و راه اندازی کامل بایگانی الکترونیکی و انجام ممیزی املاک و مستغلات اقدام نماید و گزارش اقدامات انجام داده را بصورت سه ماهه به شورای اسلامی شهر همدان ارسال نمایند.

۸: شهرداری همدان برابر ضوابط و مقررات بخشی از درآمدهای حاصل از مستغلات خود را برای تعمیر و نگهداری املاک مورد اجاره (سرقفلی) که به تعمیرات نیاز دارند و در قالب ردیف های مصوب بودجه سال ۱۳۹۸ هزینه نماید.

۹: در راستای کاهش هزینه های اداری ،لازم است شهرداری پیشنهادات قانونی خود را در جهت کاهش حداقل ۳۰ درصدی خودروهای اداری متعلق به شهرداری پس از بررسی تا پایان تیر ماه سال ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

۱۰: شهرداری همدان موظف است با توجه شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی؛ اقدامات لازم اجرایی را در جهت رعایت اصل صرفه جویی، پرهیز از اسراف و کاهش هزینه های جاری و ملزومات اداری بویژه در مورد هزینه های آب، برق، گاز و تلفن به عمل آورد و گزارش اقدامات خود را به صورت هر چهار ماه یکبار به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

۱۱: شهرداری همدان مکلف است در راستای تحقق منابع مرتبط به کمک های اعطایی دولت و سازمان های دولتی بویژه در خصوص بازآفرینی محلات هدف؛ حداکثر تلاش و همت خود را گمارده و اقدامات لازم را تا وصول آن بعمل آورد.

۱۲: به استناد بند ۱۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها؛ به شهرداری همدان اجازه داده می شود مطابق دستورالعمل نحوه هزینه کرد مواد ۱۶ و ۱۷ بودجه شهرداری (ابلاغی بهمن ۱۳۹۵ سازمان شهرداری ها و دهیاری ها)؛ به تشخیص و درخواست شهردار محترم و پس از تصویب شورای اسلامی شهر، نسبت به هزینه کرد از ردیف های ماده ۱۶ و ۱۷ بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ اقدام نماید و گزارش عملکرد سه ماهه آن را به شورا ارسال نماید. سقف هزینه کرد هر ماه معادل یک دوازدهم بودجه مصوب می باشد.

۱۳: شهرداری همدان می تواند در جهت ایجاد انگیزه و تشویق شهروندان در خصوص پرداخت به موقع و غیرحضوری عوارض های نوسازی، کسب و پیشه و …، پیشنهادهای مدون خود در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی به شهروندان همدانی را جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر همدان ارسال نماید.

۱۴: شهرداری همدان مکلف است در جهت شفافیت و همچنین رفع محدودیت های گزارشات حسابرسی در دوره های گذشته؛ نسبت به حل مغایرت های فیمابین مناطق، سازمان ها و حساب های فیمابین اقدام نموده و گزارش آن را تا پایان تیر ماه ۱۳۹۸ به شورای اسلامی شهر همدان ارائه نماید.

۱۵: به کلیه سازمان ها با صلاحدید شهردار به شهرداری اجازه داده می شود در جهت دریافت مطالبات خود از مناطق و در صورت پرداخت نقدی، نسبت به ارائه تخفیف ۲۰ درصدی به آنها اقدام نموده و مطالبات خود را دریافت نماید.

۱۶: به منظور هماهنگی و نظارت بر عملکرد شهرداری و سازمان های تابعه؛ شهرداری همدان می بایست در پرداخت

هزینه های مزایا و اضافه کاری کارکنان (موضوع ماده ۲ اعتبارات جاری یودجه مصوب)؛ هماهنگی های لازم را با عنایت به اصل عدالت محوری و حس انگیزشی در جهت یکسان سازی در مقدار و میزان پرداخت هزینه های مذکور اهتمام جدی به عمل آورد.

۱۷: شهرداری همدان و کلیه سازمان های وابسته موظف اند هرگونه تغییر در بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ خود را با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و حداکثر تا پایان آذرماه سال ۱۳۹۸ در قالب اصلاحیه و یا متمم بودجه تهیه و جهت تصویب به شورای اسلامی شهر همدان ارسال نماید.

۱۸: شهرداری همدان موظف است ۲۰ درصد از سرجمع اعتبارات فرهنگی خود را به استثنای هزینه های عمرانی و همچنین تملک در چارچوب سیاست های مصوب ابلاغی شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، صرف این امور نماید.

۱۹: شهرداری مناطق موظف هستند تا زمان پیاده سازی خزانه داری کل بهای خدمات آتش نشانی و سازمانهای وابسته که شهرداری اخذ می نمایند، ماهیانه سرجمع مبالغ را مشخص کرده و در دفاتر قانونی امور مالی شهرداری منعکس نمایند و حداکثر ظرف مدت ۲ ماه به سازمان آتش نشانی و سازمانهای وابسته پرداخت نمایند.

۲۰: به منظور هماهنگی و افزایش اثربخشی برنامه های آموزش شهروندی؛ لازم است هرگونه هزینه کردی از ردیف آموزش شهروندی (فرم شهری) در مناطق و (فرم اداری) سازمان ها صرفاً پس از تائید کمیته آموزش شهروندی و با هماهنگی مدیر فرهنگی-اجتماعی منطقه یا کارشناس فرهنگی-اجتماعی رابط مستقر در سازمان مربوطه صورت پذیرد. همچنین هزینه کرد از ردیف آموزش شهروندی (فرم اداری) بودجه مناطق با هماهنگی مدیر فرهنگی-اجتماعی منطقه انجام خواهد پذیرفت.

۲۱: شهرداری همدان (سازمان مدیریت پسماند) اقدامات خود را جهت تهیه و تدوین دستورالعمل استفاده از مصالح تجدیدپذیر در ساختمان ها جهت کاهش نخاله های ساختمانی با بهره گیری از کارشناسان مطلع در این حوزه به عمل آورد  و دستورالعمل مربوطه را به شورای اسلامی شهر ارسال نمایند.

۲۲: تاکید می گردد خرید هرگونه خودروی خارجی جهت امور اداری در شهرداری همدان ممنوع می باشد و شهرداری موظف به خرید خودروهای داخلی طبق ضوابط و مقررات است.

۲۳: شهرداری موظف است برابر ضوابط و مقررات و تا سقف ردیف بودجه مصوب سال ۱۳۹۸ مطالعات کارشناسی خود را در حوزه حمل و نقل، ترافیک و پدافند غیرعامل در پیاده راه های منتهی به میدان امام (ره) (پیاده را خیابان باباطاهر و خیابان شهدا) به عمل آورده و گزارش آن را به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

۲۴: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی مطالعات و پیگیری لازم برابر اساسنامه و ضوابط و مقررات جهت شناسایی و جانمایی ۴ بازارچه محلی در مناطق شهرداری برابر نیازهای هر منطقه به عمل آورده و گزارش آن را به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

۲۵: شهرداری اقدامات لازم خود را در جهت وصول اعتبارات دولتی خصوصا در مناطق بازآفرینی را از دولت به عمل آورد و اقدامات لازم را در جهت هزینه کرد آن برابر مقررات انجام دهد.

۲۶: شهرداری مکلف است برنامه و طرح کاملی جهت کاهش هزینه های خدمات شهری با توجه به آموزش شهروندان به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.

۲۷: شهرداری همدان مکلف است قبل از اقدام به اجرای پروژه های بزرگ؛ برابر مقرارت نسبت به تهیه پیوست های اقتصادی، مالی، زیست محیطی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی اقدام نماید. در این راستا لازم است برای سال ۱۳۹۸ حداقل ۵ پروژه جهت انجام ارزیابی اجتماعی (با محوریت دبیرخانه ارزیابی) تعیین و با در نظر گرفتن بودجه (تا سقف ۵% از کل اعتبار پروژه) به انجام برسد. کلیه پروژه های مطالعاتی ،پژوهشی شهرداری می بایست  مصوبه شورای پژوهشی مرکز مطالعات وپژوهش های شورای اسلامی شهر همدان را داشته باشد . عقد هر گونه قرارداد و پرداخت مبالغ خارج از مصوبه شورای پژوهشی مرکز ممنوع می باشد .

۲۸: لازم است از ردیف ۲۰۵۰۴ در کلیه مناطق و سازمان ها تا سقف ۵ میلیارد ریال با سیاست گذاری سازمان سیما و منظر شهری یا شرکت توسعه گردشگری شهرداری همدان )در صورت تاسیس( در راستای تبلیغات گردشگری در مبدا هزینه گردد.

۲۹: شهرداری موظف است پیگری های لازم را در خصوص تاسیس شرکت توسعه گردشگری همدان در سال ۱۳۹۸ به انجام رساند و گزارش آن را به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

۳۰: لازم است وصولی عوارض خودرو تا  مبلغ ۵۰ میلیارد ریال ابتدا به حساب شهرداری منطقه ۴ واریز گردد و مازاد بر این مبلغ به حساب سازمان حمل و نقل ترافیک واریز شود.

۳۱: سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری همدان موظف است تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ گزارش اقدامات خود را در خصوص قانونمند نمودن هر گونه فعالیت ورزش قهرمانی بر اساس اساسنامه سازمان و طبق ضوابط و مقررات به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.

۳۲: دو درصد از وصولی ردیف ارزش افزوده به زیر ساخت ها و پشتیبانی پروژه های فناوری اطلاعات در سازمان فناوری اطلاعات تخصیص یابد.

۳۳: سازمان آتش نشانی اقدامات قانونی و اجرایی خود را در جهت وصول وام ۵۰ میلیارد ریالی تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۸ جهت خرید تجهیزات مورد نیاز سازمان به عمل آورد.

 

– نامه شماره ۲۰۵۸۰/۱۱/۱۰ مورخ ۱۲/۱۲/۹۷ شهرداری (۳۷۲۷۰۹/ش مورخ ۱۲/۱۲/۹۷) مطرح و با مفاد صورتجلسه شماره ۲۶۶ کمیسیون نامگذاری با استناد به بند ۲۴ ماده ۸۰ قانون شوراها بشرح زیر موافقت شد.

ردیف مصوبات جلسه شماره ۲۶۶ کمیسیون نامگذاری

۱ با عنایت به درخواست تعاونی مسکن ارتش موسوم به پروژه صیاد ، مقرر شد نماینده بنیاد شهید اسامی شهدای معزز نیروی زمینی را جهت نامگذاری معابر تفکیکی آن منطقه در جلسه بعدی کمیسیون اعلام و تصمیم گیری در این خصوص انجام شود.

۲ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه فاقد نام واقع در میدان رسالت ، خیابان رسالت، خیابان عدالت، روبروی حقیقت ۱۵ به نام شریعت نامگذاری شود

۳ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه موسوم به انتهای شهید قاسمی  واقع در میدان رسالت ، خیابان رسالت، خیابان عدالت، به نام عدالت جنوبی نامگذاری شود

۴ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه موسوم به ۱۲ متری مردمی  واقع در میدان رسالت ، خیابان رسالت، خیابان عدالت، کوچه موسوم به انتهای شهید قاسمی ، کوچه شهید قاسمی ،  به نام مردم نامگذاری شود

۵ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه موسوم به ۸ متری مردمی  واقع در میدان رسالت ، خیابان رسالت، خیابان عدالت، کوچه موسوم به انتهای شهید قاسمی ، به نام لاله  نامگذاری شود

۶ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد به جهت آدرس دهی صحیح، کوچه شهید قاسمی واقع در میدان رسالت ، خیابان امیریه این کوچه به دو قسمت شهید قاسمی (شرقی) و شهید قاسمی (غربی)  نامگذاری شود

۷ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه های بی نام واقع در بلوار شهید مطهری، ابتدای جاده قدیم حصار حاج شمسعلی (سمت چپ) به ترتیب به نام های  ۱۲ مرداد و ۱۰ متری شهریور نامگذاری گردند.

۸ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه های بی نام واقع در بلوار شهید مطهری، ابتدای جاده قدیم حصار حاج شمسعلی ، بلوار شمس به نام کوچه آفتاب و بن بست داخل آن به نام  بن بست مهتاب نامگذاری گردد.

۹ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد به جهت مشابهت اسمی، کوچه رسالت واقع در میدان شیرسنگی، بلوار لاله، به نام کوچه ارکیده و دو کوچه واقع در آن به نام های کوچه ارکیده ۱ و بن بست ارکیده ۲ نامگذاری گردند.

۱۰ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد معبر بدون نام واقع در کوی شهید بهشتی، میدان لاله، بلوار شهدای مزداگینه به نام کوچه ققنوس نامگذاری گردد.

۱۱ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه های فاقد نام واقع در کوی شهید بهشتی، میدان لاله، کوچه طاووس،  به نام کوچه صنوبر و معبر فرعی داخل آن به نام کوچه چنار نامگذاری گردد.

۱۲ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد به جهت تسهیل در آدرس دهی، کوچه های رفاه ۲ و رفاه ۴ واقع در کوی شهید بهشتی خیابان رفاه ، به دو قسمت  رفاه ۲و ۴ شرقی و غربی نامگذاری شوند.

 

– نامه شماره ۲۱۶۳۸/۱۱/۱۰ مورخ ۲۵/۱۲/۹۷ شهرداری (۳۷۳۶۳۵/ش مورخ ۲۵/۱۲/۹۷) مطرح و با مفاد صورتجلسه شماره ۲۶۷ کمیسیون نامگذاری با استناد به بند ۲۴ ماده ۸۰ قانون شوراها بشرح زیر موافقت شد. با این توضیح که چون بند ۳ صورتجلسه نیاز به توضیحات دارد مصوب نشد.

ردیف مصوبات

۱ با عنایت به درخواست فرماندهی نیروی انتظامی مبنی بر نامگذاری معبری به نام «سرباز» مقرر شد محلی مناسب در خصوص این نامگذاری مد نظر اعضای کمیسیون قرار گیرد.

۲ با عنایت به درخواست ورثه مرحوم حاج محمد حسین زرین مبنی برنامگذاری باغ گلها به نام زرین، با عنایت به بررسی صورت گرفته مشخص شد ملک مذکور توسط شهرداری خریداری شده و با درخواست مذکور مخالفت شد.

۳ با عنایت به درخواست خانواده و  اهالی محوطه برجهای سپید( واقع در خیابان مرحوم مسکین ) در خصوص نامگذاری کوچه اتحاد به نام استاد عبدالله برق لشگری ، با حفظ نام قبلی نامگذاری گردد.

۴ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه بدون نام واقع در خیابان ارغوان در کوی شهید بهشتی، بلوار شهید صیاد شیرازی به نام عقیق نامگذاری گردد .

۵ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه بدون نام واقع در خیابان ارغوان در کوی شهید بهشتی، بلوار شهید صیاد شیرازی بعد از کوچه عقیق به نام سمن نامگذاری گردد .

۶ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه بدون نام واقع در خیابان ارغوان در کوی شهید بهشتی، بلوار شهید صیاد شیرازی بعد از کوچه سمن به نام نرگس نامگذاری گردد .

۷ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه بدون نام واقع در خیابان ارغوان در کوی شهید بهشتی، بلوار شهید صیاد شیرازی بعد از کوچه نرگس به نام مینا نامگذاری گردد .

 

– نامه شماره ۲۲۳۰۲/۱۱/۱۰ مورخ ۲۶/۱۲/۹۷ شهرداری (۳۷۳۷۸۱/ش مورخ ۲۶/۱۲/۹۷) مطرح و با مفاد صورتجلسه شماره ۲۶۸ کمیسیون نامگذاری با استناد به بند ۲۴ ماده ۸۰ قانون شوراها بشرح زیر موافقت شد. با این توضیح که چون بندهای ۷ و ۸ صورتجلسه نیاز به توضیحات دارد مصوب نشد.

ردیف مصوبات

۱ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد بن بست بدون نام در بلوار شهید مطهری، ۱۸متری رسالت، کوچه شهید عشرت مردانیان، کوچه دانش ۲ به نام بن بست شاهین مصوب شود.

۲ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد معابر بی نام واقع در بلوار شهید مطهری، ۱۸متری رسالت، به ترتیب به نام های ۸ متری شهاب و ۱۸متری ستاره نامگذاری گردند.

۳ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد معابر بی نام واقع در بلوار شهید مطهری، انتهای کوچه مژده، مابین کوچه شهید قاسمی و سیمین به نام سپید نامگذاری گردد.

۴ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد بن بست بدون نام در بلوار شهید مطهری، ۱۸متری رسالت، کوچه شهید عشرت مردانیان، کوچه دانش ۲ به نام بن بست شاهین مصوب شود.

۵ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شدخیابان ۱۸ متری هدایت واقع در خیابان صدف به علت اینکه توسط خیابان سعادت به دو قسمت تقسیم می شود به نام های هدایت (شرقی) و هدایت (غربی) نامگذاری شود.

۶ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه ۸ متری بی نام واقع در میدان سفیر امید موازی بلوار آیت الله صدر به نام مروارید نامگذاری شود.

۷ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد معبر بی نام واقع در بلوار شاهد، خیابان حکما، خیابان ارشاد ، مابین کوچه های رشد ۶ و رشد ۷ به نام رویش نامگذاری شود.

۸ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد معبر بی نام واقع در بلوار شاهد، خیابان حکما، خیابان ارشاد ، مابین کوچه های رشد ۷ و رشد ۸ به نام پویش نامگذاری شود.

۹ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد معبر در امتداد خیابان زرین (سمت راست) واقع در بلوار شاهد، به نام بهاران نامگذاری شود.

۱۰ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد خیابان صادقیه واقع در خیابان چمران ، خیابان ۱۸ متری صادقیه به نامهای صادقیه (شرقی) و صادقیه (غربی) نامگذاری شود.

۱۱ با عنایت به پیشنهاد شهرداری منطقه ۲ مصوب شد کوچه فاقد نام واقع در خیابان چمران ، خیابان ۱۸ متری صادقیه بعد کوچه طلوع به نام شفق نامگذاری شود.

 

– نامه شماره ۱۸۷۰۰/۱۱/۱۰ مورخ ۱۵/۱۱/۹۷ شهرداری (۳۷۱۳۵۳/ش مورخ ۱۵/۱۱/۹۷) مطرح و با احداث سرویس بهداشتی و وضوخانه برای مسجد کلپا موافقت شد مشروط بر اینکه :

الف- سرویس بهداشتی پس از احداث به شکل عمومی و باز بودن به صورت دائم باشد.

ب- شهرداری ردیف بودجه مورد نیاز و تغییرات لازم در بودجه را پیشنهاد دهد.

 

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *