هر شهروند یک شهروند برگزیده

هر شهروند یک شهروند برگزیده

علی فتحی رئیس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان در ویژه برنامه جشنواره شهروندان برگزیده از صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره پس از مدتی وقفه به همت شورای پنجم و شهرداری همدان از سر گرفته شد گفت: در حال حاضر مراحل ثبت نام داوطلبان برای جشنواره سوم طی می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت محلات در اداره شهر و اثربخشی آن بر عملکرد مثبت مدیریت شهری عنوان کرد: اگر سرآغاز اقدامات مدیریت شهری از محلات باشد اثربخشی آن بیشتر خواهد بود.

فتحی افزود: در شورای پنجم سعی بر آن بود تا به نظرات شهروندان اهمیت بیشتری داده شود و نتیجه آن رسیدگی بیشتر به مناطق حاشیه و توانمندسازی آنها بود که مردم خود شاهد این اتفاقات مثبت در این مناطق بودند.

وی تاکید کرد: در دوره‌های بعدی شوراها نیز مدیریت محله‌محوری باید در همدان ادامه داشته باشد تا دیگر محله محرومی در همدان نباشد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان این که به همت شهردار همدان و همکاری شورا در این دوره اتفاقات خوبی در شهر همدان رقم خورده است تصریح کرد: در سابقه شهرداری همدان سابقه نداشته است که در یک سال ۱۷۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح شهر انجام شود.

فتحی تاکید کرد: محله‌محوری در مباحث عمرانی رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *