شکایات حقوقی مراجعان به شورای شهر به حداقل رسید
رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: شکوائیههای حقوقی مراجعان به شورای اسلامی شهر همدان به حداقل رسیده است.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مریم روانبخش در جلسه کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورا، افزود: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با ریاست شورای شهر همدان و با تشکیل کارگروه حقوقی موفق شده ایم مشکلاتی که برای شهروندان با شهرداری به وجود میآید را کاملاً ریشه یابی کرده و جنبههای حقوقی آن را بررسی کنیم و با ارتباطگیری که با شهرداری همدان به عمل میآید نسبت به رفع مشکل نامبردگان اقدام کنیم.
روانبخش با اشاره به بررسیهای صورت گرفته بر روی پروندههای حقوقی، یادآور شد: بیشتر این پروندهها و مراجعات حاکی از آن است که بر اثر ناآگاهی و نبود اطلاع کامل شهروندان از قوانین شهرداری، منتج به درخواستهایی میشود که با این قوانین همخوانی نداشته و باعث سردرگمی و مراجعات بی نتیجه در دوایر مختلف اداری شهرداری میانجامد.
وی اضافه کرد: کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان سعی دارد با هماهنگیها و مشاورههایی که به شهروندان میدهد از وضعیت درخواست آنها و میزان تحقق آن پس از شور و مشورت با مشاوران فنی و حقوقی و دوایر مختلف شهرداری پاسخ مقتضی به ارباب رجوع را بدهد.
دیدگاهتان را بنویسید