آغاز فعالیت شوراهای اجتماعی محلات از ابتدای مهر ماه

آغاز فعالیت شوراهای اجتماعی محلات از ابتدای مهر ماه

 رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از تشکیل شورای اجتماعی محلات در تمام محلات شهر تا مهر ماه سال جاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از تشکیل شورای اجتماعی محلات در تمام محلات شهر تا مهر ماه سال جاری خبر داد.

رضوان سلماسی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، افزود: طرح‌های شهر دوستدار کودک و شورای اجتماعی محلات به عنوان برند فرهنگی شهر، با حمایت و پیگیری کمیسیون محقق شد.

وی اضافه کرد: ارتباط شهر دوستدار کودک و شورای اجتماعی محلات می‌تواند در تحقق آموزش‌های شهروندی نقش مهمی را ایفا کند.

وی به شروع ثبت نام اعضای شورای اجتماعی محلات اشاره کرد و یادآور شد: فراخوان برای ثبت نام جهت عضویت در شورای اجتماعی محلات جدید از هفته گذشته آغاز شده است و این ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان در این خصوص اضافه کرد: پس از اتمام ثبت نام، فعالیت این شوراها از ابتدای مهر ماه شروع خواهد شد.

وی برگزاری دومین جشن خودرویی استان همدان به مناسبت میلاد امام رضا(ع) با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در پایانه مسافربری انقلاب را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مزیت برگزاری این نوع جشن‌ها به حضور شهروندان در داخل خودروهای خود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است که این ایده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *