راه‌اندازی شهرداری منطقه ۵ همدان برای احیای بافت‌ تاریخی

راه‌اندازی شهرداری منطقه ۵ همدان برای احیای بافت‌ تاریخی

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خبر داد: موافقت راه‌اندازی شهرداری منطقه ۵ در بافت مرکزی شهر (حلقه نخست شهر) به منظور احیای بافت‌های تاریخی توسط شهرداری همدان از سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌های کشور دریافت شده است.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان در جمع خبرنگاران گفت: شرکت توسعه گردشگری و احیای بافت‌های تاریخی زیر نظر شهرداری همدان در راستای اهداف گردشگری شهر، شکل می‌گیرد.
وی همچنین با اشاره به سفر به شهر تبریز برای حضور در همایش گام دوم انقلاب، بیان کرد: نشستی با شهردار تبریز با محوریت همایش جاده ابریشم در همدان و پیشنهاد نام‌گذاری شهرها برای یکی از نقاط شهر و انعقاد تفاهم‌نامه در قالب خواهرخواندگی یا فرهنگی به انجام رسید که این موضوعات در سفر شهردار و مسؤولان تبریز به همدان بررسی خواهد شد.
گردان با اشاره به بازدید از کارخانه آکیا در تبریز به‌منظور پیگیری تحویل اتوبوس‌های درون‌شهری، عنوان کرد: اتوبوس‌های سفارشی باقی مانده برای تحویل به شهرداری همدان، آماده هستند که ۴ دستگاه تا پایان مردادماه و ۵ دستگاه هم تا پایان مهرماه امسال تحویل داده می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه از ظرفیت شهر بم هم به عنوان یکی از گزینه‌ها برای معرفی همدان به گردشگران جهانی بهره‌مند خواهیم شد، ادامه داد: هر چه در حوزه گردشگری در سطح جهانی کار کنیم، به نفع ماست و در حد توان در این حوزه کار می‌کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *