صورت‌جلسه شماره ۱

صورت‌جلسه شماره ۱

نخستین جلسه سال ۱۳۹۸ شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۳۵/۸ روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۱/۹۸ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستورکار توسط جناب آقای گردان رییس محترم شورای اسلامی شهر در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد :
۱- گزارش :
– در ابتدای جلسه جناب آقای گردان رئیس شورا ضمن تبریک سال نو و لزوم کمک های همه جانبه وحمایت از هموطنان گرفتار در سیل اخیر که در چند استان کشور به وقوع پیوست ، اهم عملکرد شورای اسلامی شهر در سال ۹۷ را به اختصار با اعلام آمار و ارقام مربوطه به اطلاع اعضاء رساند.
۲- جلسه مشترک :
– براساس هماهنگی های به عمل آمده قبلی آقای صوفی (شهردار محترم همدان) و هیئت همراه ایشان برای تبریک سال نو در صحن شورا حاضر شدند. در ابتدای جلسه ریاست شورا ضمن خوشامدگویی به حضار و تبریک سال نو از اقدامات برجسته و بارز سال ۹۷ مجموعه شهرداری که در زمینه های مختلف مدیریت شهری، مدیریت مالی و درآمدی، سازمان ها و خدمات شهری اعمال گردید تقدیر و تشکر کرد و از آقای شهردار وعوامل زیر مجموعه خواست در سال جاری نیز همه آنان در انجام وظایف قانونی و ذاتی خود با سرلوحه قرار دادن قانون و مقررات، مصوبات سالانه بودجه، سرعت عمل در کار، پاسخگو بودن به شهروندان محترم و مسوولین بالادست به وظایف خود عمل بکنند وبرای آنان آرزوی موفقیت نمود .
در ادامه جلسه آقای صوفی شهردار همدان نیز با تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای اعضای شورای اسلامی شهر گزارش مختصری از اهم فعالیت های سال ۹۷ شهرداری را بیان کرد. و موفقیت های مجموعه شهرداری را در امور مختلف شهری و شهرداری ناشی از راهنمایی ها ، همکاری و مساعدت های شورای اسلامی شهر، همکاری و فعالیت های شبانه روزی همکاران شهرداری و سازمان های وابسته دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *