صورت‌جلسه شماره ۲۷

صورت‌جلسه شماره ۲۷

بیست وهفتمین جلسه (۲۷) شورای اسلامی شهر همدان (سال اول دوره ششم) با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستور کار توسط جناب آقای محمود مسگریان رئیس محترم شورای اسلامی شهر از ساعت ۲۸/۱۶ روز سه شنبه مورخه ۰۶/۰۷/ ۱۴۰۰ در محل سالن جلسات شورا بشرح ذیل تشکیل شد:
– نامه شماره ۱۴۰۰۰۲۱۳۱۱۶۸۴۷ مورخه ۱۳/۲/۱۴۰۰ شهرداری در مورد مدیریت ساختمان کنترل ونظارت سابق بشرح زیر مطرح شد :
متن لایحه شهرداری : به استحضار می رساند در پی درخواست های متعدد سازمان ها و تشکل های مردم نهاد در حوزه اجتماعی، فرهنگی مبنی بر همکاری مشترک و در اختیار قراردادن فضای فعالیت، و نیز در پی واگذاری مدیریت ساختمان کنترل نظارت سابق(جاگله) به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری این سازمان در نظر دارد طبق مقررات شهرداری و در قالب تفاهم نامه همکاری یک ساله الی سه ساله این مکان را با مدیریت خود به تشکل ها خصوصاً فعالین حوزه کسب و کار (کارآفرینی) و پیشگیری از آسیب های اجتمامی واگذار نماید. لذا خواهشمند است دستور فرمایید مجوز لازم جهت انعقاد این تفاهم نامه صادر گردد. لازم به ذکر است بخشی از مفاد نحوه همکاری و الزامات حقوقی این تفاهم نامه ها به پیوست ارسال می گردد.
مصوبه شورا: ضمن موافقت ، شهرداری مکلف است کلیه تفاهمنامه های موضوع نامه را جهت تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.

– جلسه مشترک :
بر اساس هماهنگی قبلی جناب آقای شیخی زاده مدیر کل محترم کمیته امداد (ره) استان همدان و همراهان ایشان در صحن شورا حضور پیداکردند. پس از آنکه ریاست محترم شورا به مدعوین خیر مقدم گفت آقای شیخی زاده مطالبی را بیان کرد که اهم آنها بشرح زیر خلاصه میشود.
۱- انتظار داریم با حسن نظری که شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان نسبت به کمیته امداد امام (ره) دارند هرچه سریعتر مشکل تفکیک ملک کمیته امداد واقع در سعیدیه حل و فصل شود ….
۲- آمادگی داریم چنانچه شورا و شهرداری در هر نقطه ای از شهر همدان زمین در اختیار ما بگذارند با کمک هایی که خیرین محترم نیز خواهند داشت ، برای ساخت خانه های مناسب جهت اسکان مستاجرین محروم تحت پوشش اقدام کنیم ..
۳- با توجه به اینکه افراد زیادی به شورا مراجعه می کنند چنانچه از نظر شما هریک از آنان واجد شرایط بودند جهت شناسایی و اقدامات لازم بعدی به کمیته امداد معرفی فرمایید. …
۴- ما طرحی داریم تحت عنوان مفتاح النجاه ، برای سرکشی به خانواده های محرومین ، که شما هم اگر وقت داشته باشید و تشریف بیاورید موجب افتخار ماست…
۵- اشتغال و حرکت بسوی خودکفایی از خواسته های کمیته و خانواده هاست لذا چنانچه از هر چند وقت محل هایی برای برگزاری نمایشگاه و فروشگاه محصولات تولیدی این خانواده های محترم توسط شهرداری اختصاص داده شود کمک بسزایی برای آنان خواهد بود….

– در ادامه جلسه آقایان حیدری ، صفری ، نظری ، مسگریان ، شهابی نیا ، بادامی، علی اکبر نظری و رحیمی فر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

 

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *