صورت‌جلسه شماره ۴

صورت‌جلسه شماره ۴

چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان به شماره ۱۰۸ در سامانه پایش …. با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستور کار توسط جناب آقای عسگریان (رئیس محترم شورای اسلامی شهر) از ساعت ۴۵/۸ روزیکشنبه مورخه۵/۲/۱۴۰۰در محل سالن جلسات شورا بشرح ذیل تشکیل شد:
– طرح ها لوایح و نامه های مطرح شده در جلسه :
– پیرو بند ۱/الف مصوبه شماره ۱ مورخه ۱۵/۱/۱۴۰۰ در مورد نرخنامه تاکسی های درون شهری همدان در سال ۱۴۰۰ وهماهنگی های به عمل آمده با فرماندار محترم شهرستان همدان لایحه شماره ۹۹۱۲۲۸۱۰۷۰۹۶۷ مورخه ۲۸/۱۲/۹۹ شهرداری مجدداً مطرح وبشرح زیر مصوبه اصلاحی به تصویب رسید.
مصوبه شورا : پیرو بند ۱/الف مصوبه شماره ۱ صحن شورای اسلامی شهر باتوجه به شرایط کرونایی واجباری شدن حمل سه (۳) نفر مسافر به کلیه نرخ های قبلی ده درصد (۱۰%) اضافه می گردد .

– لایحه شماره ۹۹۱۲۰۹۹۸۳۲۹مورخه ۹/۲/۹۹ درمورد ملک آقای حبیب ا.. محمودی مطهر بشرح زیر مطرح شد :
متن لایحه شهرداری: با عنایت به تقاضای آقای حبیب ا… محمودی مطهر درخصوص تفکیک پلاک ثبتی ۵۲۰۳ / ۱۷۵ اعلام می دارد نامبرده در سال ۱۳۹۱ جهت تفکیک پلاک فوق الذکر به شهرداری مراجعه نموده که طبق استعلام اخذ شده از واحد درآمد و نوسازی منطقه سه و به استناد بخش ۵ فصل ۶ ماده ۵۰ املاک فاقد سابقه دفترچه عوارض سال ۱۳۹۱ بابت تغییر متن سند ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بصورت نقدی و با اعمال ۱۰ درصد تخفیف به صورت حواله نهایتا ۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال و سپس مبلغ ۱۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بابت تفکیک و اعمال ماده ۱۰۱ از نامبرده توسط شهرداری اخذ شده است که با توجه به مراجعه ایشان جهت اخذ مجوز ساخت مشخص گردیده که قراردادی بابت تفکیک پلاک صدرالذکر منعقد نشده حالیه با توجه به موارد فوق الذکر و پرداخت مبالغ ذکر شده توسط آقای حبیب ا… محمودی مطهر در سال ۹۱ این شهرداری قصد دارد نسبت به تنظیم قرارداد تفکیک بر اساس ماده ۱۰۱ قانون شهرداریها اقدام نماید به نحوی که قدرالسهم شهرداری از اعمال ماده ۱۰۱ بر اساس ارزش ملک در سال ۹۱ (زمان پرداخت مبلغ) ارزیابی و با ایشان محاسبه گردد. لطفا دستور فرمایید موضوع بررسی و مجوز آن را صادر و امر به ابلاغ فرمایید.
مصوبه شورا : با لایحه شهرداری مخالفت گردید .

– لایحه شماره ۹۹۱۱۱۸۹۱۷۶۲ مورخه ۱۸/۱۱/۹۹ شهرداری درمورد تمدید تفاهمنامه وصول عوارض کسب وپیشه وبهای خدمات بشرح زیر مطرح شد:
متن لایحه شهرداری : احتراما، با عنایت به مصوبه شماره ۹۹۰۹۰۳۷۰۸۳۴ مورخ ۰۳ / ۰۹ / ۱۳۹۹ آن شورای محترم در خصوص تفاهم نامه فی مابین معاونت مالی و اقتصادی و معاونت خدمات شهری در رابطه با وصول عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات و با توجه به اتمام مدت اعتبار تفاهم نامه مذکور در تاریخ ۲۸ / ۱۲ /۱۳۹۹و بند دو شرایط عمومی تفاهم نامه ، خواهشمند است دستور فرمایید موضوع در خصوص تمدید مدت اعتبار تفاهم تا تاریخ ۲۸ / ۱۲ / ۱۴۰۰ بررسی و مصوبه مربوطه امر به ابلاغ گردد.
مصوبه شورا : با پیشنهاد شهرداری موافقت گردید .
– لایحه شماره ۱۴۰۰۰۱۲۶۱۱۱۵۹۴ مورخه ۲۶/۱/۹۹ بشرح زیر مطرح شد .
متن لایحه شهرداری : احتراما؛ به استحضار میرساند شهرداری همدان درصدد میباشد لوازم ضبط شده شهروندان همدانی در ساخت و سازهای غیرمجاز و سد معبر تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۹ که دارای منع قانونی نمی باشد (تعمیرات جزئی و اساسی، اخذ مجوز و پروانه) با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به مالکین عودت نماید؛ در همین راستا پیشنهاد میشود با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر به همین مناسبت با در نظر گرفتن عطوفت اسلامی لوازم ضبط شده توسط اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری طی چارچوب و ضوابط صادره از طرف شورای اسلامی شهر همدان بدون اخذ عوارض به ایشان عودت داده شود. لذا خواهشمنداست دستور فرمائید موضوع بررسی و نتیجه به این شهرداری امر به ابلاغ گردد.
مصوبه شورا : با پیشنهاد شهرداری موافقت شد . ضمناً این مصوبه مشمول استرداد رایگان لوازم ضبط شده تاپایان سال ۱۳۹۹ می باشد .
– لایحه شماره ۱۴۰۰۰۱۰۷۱۰۷۴۶۱مورخه ۷/۱/۱۴۰۰ بشرح زیر مطرح شد :
متن لایحه شهرداری : احتراما با عنایت به اینکه مهلت قرارداد بیمه تکمیل درمان پرسنل شهرداری به شماره ۲۰۰۹۹۳۱۲۵ مورخ ۷ / ۴ / ۹۹ در تاریخ ۱۳ / ۳ / ۹۹ به پایان می رسد، شهرداری در نظر دارد طبق سنوات قبل نسبت به انعقاد قرارداد یکساله بیمه مازاد درمانی با شرکت های بیمه ای دارای شرایط مناقصه اقدام نماید.لذا خواهشمند است دستور فرمایید موضوع تامین هزینه های مربوطه به ازای هر نفر مبلغ ۱۱۷۶۰۰۰ ریال که نسبت به مبلغ مذکور ۶۰% سهم بیمه گذار و ۴۰% سهم بیمه شده باشد بررسی و نتیجه را امر به ابلاغ فرمایید.
مصوبه شورا : با پیشنهاد شهرداری موافقت گردید.

 

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *