صورت‌جلسه شماره ۶۱

صورت‌جلسه شماره ۶۱

شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۳۰/۱۶ روز سه شنبه مورخ ۱۸/۰۹/۹۹ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستور کار توسط جناب آقای عسگریان (رئیس محترم شورای اسلامی شهر) در محل سالن جلسات شورا به شرح ذیل تشکیل شد:
الف)- طرح‌ها، لوایح و نامه‌های وارده مطرح شده در جلسه:
۱/الف)- لایحه شهرداری به شماره ۹۹۰۷۱۰۵۵۳۱۲ مورخه ۱۰/۰۷/۹۹ شهرداری همدان در خصوص «اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر همدان» بشرح ذیل مطرح شد :
متن لایحه شهرداری :
احتراما به استحضار می رساند سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در راستای سیاستها و اهداف سازمانی و به منظور اشاعه ی هر چه بیشتر فرهنگ شهروندی جهت خرید صنایع دستی ( از خوشه هاو گروههای تولیدی فرهنگ سرای کسب و کار ولایت ) به مبلغ ۰۰۰ / ۰۰۰ / ۵۰۰ ریال ، پنج عدد تابلو فرش جهت روز پزشک به مبلغ
۰۰۰ / ۰۰۰ / ۱۰۰ ریال و همچنین هزینه جوایز مسابقات قرآنی و ورزشی پرسنل به مبلغ ۰۰۰ / ۰۰۰ / ۱۵۰ریال ومسابقات لیوان چینی و شطرنج آقایان و بانوان ۰۰۰ / ۰۰۰ / ۱۶ ریال نیاز به‌ مجوز از آن شورای محترم دارد.
لذا خواهشمند است نسبت به صدور مجوزها دستور به اقدام قانونی صادر فرمایید.
مصوبه شورا (نتیجه رأی گیری) :
با نامه شهرداری موافقت شد.

طرح اعضاء شورا به شماره ش/۱۸/۰۹/۹۹ مورخه ۱۸/۰۹/۹۹ درخصوص نامگذاری یک معبر جدید التاسیس به نام حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان (ره) به شرح متن ذیل مطرح شد :
متن طرح اعضا :
رئیس محترم شورای اسلامی شهر همدان
سلام‌علیکم
با احترام؛ طرح ذیل که به امضاء ۱۱ نفر از اعضاء شورا رسیده است، جهت طی مراحل قانونی به حضور تقدیم می‌گردد.
– عنوان: نام گذاری یک معبر جدید التاسیس به نام حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان (ره)
– مقدمه توجیهی:
مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( حفظه اله تعالی) به مناسبت رحلت عالم و عارف ربانی حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان(ره) می فرمایند :
این روحانی انقلابی و مردمی در همه‌ی دوران‌های حساس انقلاب و دفاع مقدس، همچون پدری مهربان، جوانهای مجاهد و فداکار را انگیزه و امید می‌بخشید و کانون‌های تحرک مردمی را گرم نگاه می‌داشت. در جایگاه امامت جمعه چه در همدان و چه در ملایر و نیز در جایگاه عالم دینی مقبول و محبوب مردم، همواره متصدی ارشاد و هدایت معنوی و سیاسی آنان بود.
درخصوص شخصیت دینی و اخلاقی و عرفانی این عالم و عارف ربانی در به همین مقدار به پیام مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) که به شکل مثال زدنی از ایشان یاد می نمایند بسنده میکنیم.
استنادات قانونی:
بند ۲۴ ماده ۸۰ (وظایف شورای اسلامی شهر) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۲۰/۴/۱۳۹۶ درراستای انجام وظایف قانونی شورای اسلامی شهر، طرح نام گزاری یک معبر جدید التاسیس به نام حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان(ره) پیشنهاد می گردد.
متن ماده واحده:
بمنظور تقدیر و تجلیل و تشکر از خدمات علمی، فرهنگی و دینی عارف و عالم جلیل القدر حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان(ره) که دنیای اسلام از انفاس قدسیه و کلام و آثار علمی و دینی این عارف و عالم برجسته عالم تشیع بهره مند گردیده و می گردد. شهرداری ملزم است یک معبر جدید التاسیس در خور شان و مقام این شخصیت الهی دنیای اسلام به نام عالم جلیل القدر حضرت آیت الله سید رضا فاضلیان(ره) نامگذاری نماید.
مصوبه شورا (نتیجه رأی گیری ) :
با طرح اعضاء موافقت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *