ضرورت ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به کارگران شهرداری

ضرورت ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به کارگران شهرداری

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی نیروهای شرکتی پیمانکاران در حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تأکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی فتحی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت سرمایه‌های انسانی در شهرداری، گفت: مهمترین دارایی‌های شهرداری، نیروهای انسانی است و یکی از مواردی که می‌تواند موجب افزایش رضایتمندی و حفظ نیروی انسانی فعال در شهرداری شود، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به این افراد زحمت‌کش و آسیب‌پذیر است. به گفته وی، یکی از مشکلات جدی جوامع امروزی، تأمین هزینه‌های درمانی افراد است و حتی این مهم در کشورهای توسعه یافته که سطح رفاه اجتماعی خوبی دارند هم وجود دارد.

 

فتحی با تأکید بر اینکه در حال حاضر با توجه به هزینه‌های موجود، بسیاری از کارکنان توانایی پرداخت هزینه‌های این خدمات را ندارند، اظهار کرد: با توجه به تورم و حقوق کم این قشر آسیب پذیر، بیمه تکمیلی از اهمیت بسیاری برخوردار است که هدف شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان بر این است که این بیمه از سوی شهرداری پرداخت شود.

 

وی ادامه داد: این موضوع در نخستین فرصت در کمیسیون‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل وترافیک و همچنین برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با حضور مسؤولان سازمان‌ها و معاونت‌های مربوطه بررسی خواهد شد تا به وضعیت بیمه این قشر نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

 

فتحی با اشاره به پیگیری‌های جدی برای زیر پوشش قرار دادن بیمه تکمیلی نیروهای شرکتی خدمات شهری، گفت: با این تصمیم تمامی نیروهای خدوم این بخش، مشابه کارکنان رسمی زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: مدیریت شهری درک عمیقی از ارزش سرمایه انسانی شاغل در مدیریت شهری اعم از کارکنان رسمی، شرکتی، شرکت‌های پیمانکار و… داشته است و در حد امکانات موجود سعی در بهبود وضعیت معیشت کارکنان و ارتقای شأن و منزلت آن‌ها دارد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *