لزوم کمک بخش خصوصی به متولیان گردشگری برای معرفی همدان

لزوم کمک بخش خصوصی به متولیان گردشگری برای معرفی همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بر تلاش برای معرفی هگمتانه به جهان تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ علی فتحی در گفتگویی افزود: توجه به امر گردشگری در جهان امروز به یکی از صنعت‌های پایدار درآمدی تبدیل شده که علاوه بر درآمد، اشتغالزایی را نیز ساماندهی کرده است.

فتحی افزود: شهر تاریخی، فرهنگی و مذهبی همدان از قدمت تاریخی بالایی برخوردار است، که در دوران باستان با نام هگمتانه اولین پایتخت تشکیلات حکومتی در ایران بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به این که شهر همدان در سال ۲۰۱۸ پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی است و میزبان نشست سران گردشگری کشورهای مختلف عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری «UNWTO » است، فرصت حضور رسمی اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری همدان را باید غنیمت شمرد و بخش خصوصی به یاری متولیان امر گردشگری بیایند تا همدان را به نحو شایسته به جهانیان معرفی کنیم.

وی افزود: با توجه به حضور گردشگران و مقامات داخلی و خارجی در این رویداد لزوم آماده بودن شهر به خصوص معابر اصلی و محدوده اطراف مراکز جاذب گردشگر اعم از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری دارای اهمیت است که در این زمینه اقداماتی درخصوص پاکیزگی و رفع آلودگی‌های بصری، فیزیکی و اجتماعی توسط شهرداری همدان اجرا شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: تبلیغات محیطی همدان ۲۰۱۸ در بیلبورد‌های شهری توسط شورای اسلامی و شهرداری همدان در مسیرهای ورودی و گردشگری، ساخت و نصب نمادهای همدان ۲۰۱۸، اجرای نقاشی‌های دیواری با موضوع همدان و گردشگری در شهر، آذین بندی و ریسه کشی پل‌ها و میادین شهر از اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.

وی اضافه کرد: در ماه ربیع الاول شهر همدان با برپایی جشن و آذین بندی شهری معابر به استقبال از میهمانان داخلی و خارجی رفت.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *