پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرداری را معطل نگذارید

پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرداری را معطل نگذارید

عضو شورای اسلامی شهر همدان خطاب به شهرداری، تأکید کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرداری به‌ویژه بوستان‌های ۲۴۰ هکتاری اکباتان و ۱۰۰ هکتاری ولایت نباید معطل بمانند و باید اقدامات مقدماتی آنها صورت گیرد تا هرچه سریع‌تر به‌بهره‌برداری برسند.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛حسین قراباغی در نطق پیش از دستور چهل‌وسومین صحن شورا با اشاره به بازدید کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا از روند عملیات اجرایی بوستان‌ ۲۴۰ هکتاری اکباتان، اظهار کرد: مطالعات و برآوردهای این طرح بزرگ نزدیک به ۳ سال در وضعیت بلاتکلیفی قرار گرفته است که شورا و مدیریت‎شهری را سرکار گذاشته‌اند.
وی همچنین ضمن انتقاد از روند نامناسب مطالعه و بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری پارک‌های جنگلی اکباتان و ولایت، بیان کرد: اقدامات مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان در حوزه راه دسترسی پروژه سرمایه‌گذاری بوستان اکباتان قابل قدردانی است؛ اما معاونت‌های فنی عمرانی و همچنین شهرسازی در زمینه عدم بارگذاری طرح‎های موردنظر باید پاسخ‌گو باشند و کم‌کاری خود را به مردم به عنوان ذینفعان شهر، گزارش دهند. به گفته وی؛ معاونت امور زیربنایی شهرداری همدان وظیفه دارد مطالعات تمام تأسیسات پروژه‌های شهری را به سرانجام برساند. قراباغی با تأکید بر اینکه توصیه مدیریت ارشد استان به حوزه شورا و شهرداری بر این بود تا اقدامات بزرگ برای شهر در دست گیریم، گفت: متأسفانه اقدام عملی دستگاه‌های دولتی و خدماتی در حوزه ارائه خدمات لازم به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری صورت نپذیرفته که این مهم غیرقابل قبول است.
عضو شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: دستگاه‎های خدمات رسان به‌ویژه امور برق استان به‌منظور ارائه خدمات مربوطه و اداره کل راه‌وشهرسازی استان همدان در راستای ایجاد راه دسترسی منطقه ویژه بوستان ۲۴۰ هکتاری اکباتان می‎بایست سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *