کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی در شورا تشکیل شد

کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی در شورا تشکیل شد

حسین قراباغی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا و مریم روانبخش به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی  انتخاب شدند.


سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از اضافه شدن کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی به تعداد کمیسیون‌های شورا خبر داد.

 

ابراهیم مولوی در حاشیه صحن علنی شورای شهر همدان با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت مباحث حقوقی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر همدان کمیسیون نظارت حقوقی و اداری به دو کمیسیون حقوقی و کمیسیون نظارت، بازرسی و اداری تفکیک شد.

 

وی یادآور شد: طبق رأی اعضای کمیسیون مریم روانبخش به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی و حسین قراباغی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا انتخاب شدند.

 

مولوی افزود: در زمان انتخابات هیأت رئیسه مریم روانبخش ریاست کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا را بر عهده گرفت که دیروز از ریاست این کمیسیون انصراف داد.

 

وی اضافه کرد: هم اکنون کمیسیون‌های شورا هشت کمیسیون شامل کمیسیون فنی عمرانی،کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری، کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردم،کمیسیون برنامه، بودجه و مالی،کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست، کمیسیون شهرسازی و معماری، کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری و کمیسیون فرهنگی اجتماعی است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *