ایستادگی، مقاومت و همراهی مردم الگویی کارآمد در مقابله با جنگ اقتصادی است

ایستادگی، مقاومت و همراهی مردم الگویی کارآمد در مقابله با جنگ اقتصادی است

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس دیداری با فرماندهان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان در دفاتر آنها داشتند.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به رشادت‌های دلیرمردان و ایثارگران ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی گفت: هشت سال دفاع مقدس و حوادث منطقه و جهان به ما نشان داد که اگر می‌خواهیم مستقل باشیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم بایستی از نظر نظامی قوی باشیم تا قدرت ملی افزایش یابد.

کامران گردان به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: ایستادگی، مقاومت و باور توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی و نیز همراهی مردم که برگرفته از دفاع مقدس ملت ایران علیه استکبار جهانی است امروز به عنوان الگویی کارآمد می‌تواند ما را در برابر دسیسه‌های دشمنان در عرصه جنگ اقتصادی یاری کند.

گردان در دیدار با فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان نیز به نقش بی بدیل این پادگان اشاره کرد و گفت: پادگان شهید قهرمان در ناآرامی‌های کردستان در اسفند ماه سال ۵۷ زمانی که پادگان لشکر ۲۸ کردستان در سنندج مورد محاصره نیروهای تجزیه طلب کُرد قرار داشت و شهر در آستانه سقوط بود این تیپ با آزاد سازی سقز جلوی سقوط کردستان را گرفت

وی ادامه داد: تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان در جنگ تحمیلی نیز رشادت‌های زیادی از خود در مأموریت‌های محوله نشان داد و در این راستا ۷۸۹ شهید که ۲۴ نفر از آنها افسر ارشد بودند تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده همچنین ۱۷۳ نفر هم آزاده داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی نمایندگان مردم در پارلمان محلی هستند، افزود: تصمیماتی که در شورا اخذ می‌شود در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان است که بیشتر این تصمیمات در جهت خدمت‌رسانی به مناطق توانمندسازی بوده است.

گردان با اشاره به جایگاه شورا در جامعه یادآور شد: شورا نمونه مردم سالاری دینی است و اعضای شورای شهر همدان در راستای خدمت‌رسانی به مردم هم‌صدا و منسجم بوده و پیروی از منویات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه تلاش بیشتر اعضای شورای شهر همدان ایجاد درآمدهای پایدار برای توسعه و آبادانی شهر است، اضافه کرد: شورا آمادگی همکاری با تمامی ادارات و نهادهای مختلف و نیز تشکل‌های مردم نهاد و سمن‌ها را برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم و آبادانی شهر را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *