تجلیل شورای شهر همدان از حافظان قرآن کریم

تجلیل شورای شهر همدان از حافظان قرآن کریم

پنجاه و نهمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان با تجلیل از حافظان قرآن کریم آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در این جلسه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از حسین بیات و مهدی برنده، حافظان قرآن مجید و زهره وحدتی‌منش حافظ کل قرآن و صحیفه سجادیه تجلیل کردند.

گردان: هزینه‌ها را کاهش دهید

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه خطاب به معاون شهردار، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر همدان درخواست دارند تا هزینه‌ها را کاهش دهید و به گونه‌ای عمل کنید که بودجه برای خدمات شهری، افزایشی نداشته باشد.
کامران گردان در ادامه اظهار کرد: باید فهرستی از املاک و مستغلات شهرداری فراهم شود تا اگر معارضی دارد یا هنوز سند به نام شهرداری انتقال داده نشده است، اقدامات لازم انجام شود.

 کاوسی‌امید: تأکید بر مقاومت بسیجیان تا زمان ظهور مهدی موعود(عج)

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان هم در سخنان پیش از دستور جلسه صحن شورا، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: امام خمینی(ره) با تفکر بسیجی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در جنگ ۸ ساله نیز با تکیه بر این تفکر، امور را پیش بردند.
اکبر کاوسی‌امید افزود: بسیجیان پس از دفاع مقدس در عرصه جهاد سازندگی و دیگر عرصه‌ها با تمام توان حضور یافته و توانستند رتبه‌های برتر را در بخش‌هایی مانند سلول‌های بنیادین، نانو، هسته‌ای و… به دست آورند.
وی با بیان اینکه بسیجیان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه امنیت نیز نقش اثرگذاری را ایفا کردند، اظهار کرد: به لطف خداوند، در جنگ نابرابر همراه با مجاهدت تمامی ایثارگران، پیروز حق در برابر ظالم شدیم و بسیجیان پس از جنگ نیز در عرصه‌های مختلف حاضر شده و در جهاد سازندگی فعالیت کردند.
کاوسی‌امید افزود: در عرصه علمی نیز با تفکر بسیجی همراه با رهنمودهای رهبر انقلاب به کسب رتبه‌های برتر دست یافتیم.
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه بسیجیان شبانه‌روز در تمامی لحظات چشمان بیدار داشته‌اند و کوچکترین اجازه را به دشمن ندادند که به خاک وطن نفوذ کند؛ گفت: بسیجیان در عرصه‌های خدماتی نیز با تشکیل خیریه‌ها به کمک مستمندان پرداختند.
کاوسی‌امید با بیان اینکه در سال‌های اخیر نیز بسیجیان در عرصه مدیریت بحران، وقوع سیل، زلزله و… توانستند به نحو احسن به مردم خدمت‌رسانی کنند، یادآور شد: انقلاب اسلامی با رسیدن به ۴۰ سالگی خود، سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و با رسیدن به مرحله بلوغ، نخستین گام خود را برداشته‌است.
وی همچنین گفت: تمامی ما بسیجیان با تفکر ناب بسیجی تا زمان ظهور مهدی موعود (عج) در تمامی عرصه‌ها مقاومت خواهیم کرد.
در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارش حسابرسی سال ۹۶ و بررسی بودجه ۶ ماه نخست سال ۹۸ شهرداری؛ وحید علی‌ضمیر، معاون خدمات شهری و همچنین محمدرضا بیاناتی، مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری همدان به ارائه عملکرد مجموعه‌های خود پرداختند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *