تجلیل از “موسی رسولی” معاون سابق فنی عمرانی شهرداری همدان

تجلیل از “موسی رسولی” معاون سابق فنی عمرانی شهرداری همدان

در صحن روز گذشته شورای اسلامی شهر همدان از مهندس موسی رسولی، معاون سابق حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار همدان به پاس خدمات ارزشمند در مدیریت شهری توسط شورای اسلامی شهر تجلیل شد.



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این زمینه گفت: قدردانی از افرادی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از ۳۰ سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و برای تحقق اهداف شهرداری، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می‌سپارند؛ امری شایسته است.
کامران گردان با تأکید بر ضرورت ادای احترام به همکارانی که تلاششان قابل تحسین بوده است، خطاب به رسولی افزود: اکنون که به افتخار بازنشستگی رسیده‌اید، از حُسن ظن و همدلی که با راهکارهای علمی و کارشناسی، روزانه شاهد شکوفایی هرچه بیشتر مجموعه تحت مدیریت‌ شما در معاونت عمرانی شهرداری بوده‌ایم، قدردانی می‌کنیم.
وی در ادامه صادق بودن و رفتار قاطعانه در راستای دفاع از منافع شهرداری و مردم را از ویژگی‌های بارز رسولی برشمرد.
رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه با تأکید بر اینکه معاون سابق شهردار همدان از اثرگذارترین افراد در مجموعه مدیریت شهری محسوب می‌شود، گفت: رسولی جزو پنجمین تکنسین‌ها بود که در دهه ۶۰ وارد مجموعه شهرداری همدان شد و خوشبختانه با جدیت، دقت و دلسوزی در مسائل فنی صاحب‌نظر بود.
سید مسعود عسگریان اظهار کرد: با توجه به اینکه برخورد صادقانه با مردم سرلوحه کار وی بود، همواره از جدیت و قاطعیت رفتاری وی در راستای منافع مردم و شهرداری، درس آموخته‌ایم؛ به گونه‌ای که منتقدان وی هم بر این مهم، صحه می‌گذارند.
علی رحیمی‌فر، رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان هم با تأکید بر نقش اثرگذار معاون حمل و نقل و امور زیربنایی سابق شهرداری در حوزه فنی و عمرانی شهرداری و بهره‌مندی مردم و شهر از این فعالیت‌ها، تأکید کرد: رسولی در مدت خدمتش، اخلاق حرفه‌‎ای را با نگاه کارشناسی سرلوحه کار قرار داد؛ بنابراین به طور قطع از تجارب ارزشمند وی در حوزه مدیریت شهری بهره‌مند خواهیم شد.
اکبر کاوسی‌امید، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان هم بر جدی بودن رسولی به منظور احقاق حقوق شهروندی، رعایت نظم و همچنین حمایت از کارکنان زیر مجموعه خود متناسب با عملکردشان، تأکید کرد.

* هدفم، خدمت به شهر و مردم بود
معاون سابق شهردار همدان هم در این جلسه که احساساتش نسبت به ابراز نظرات مثبت اعضای شورا به بغض تبدیل شد، گفت: هدفم با لحاظ کردن همه جوانب و چالش‌های موجود که لازمه همه کارهاست، خدمت به شهر و مردم بوده است.
موسی رسولی، مردم همدان را قدرشناس خواند و افزود: تمام تلاشم بر این بود تا نگذارم هیچ مقامی مرا از مسیر اصلی منحرف کند و به طور قطع از این پس در حد توان در خدمت شهر و شهروندان هستم.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *