توزیع گل و کارت رایگان اتوبوس بین دانش‌آموزان مدارس

توزیع گل و کارت رایگان اتوبوس بین دانش‌آموزان مدارس

صبح امروز هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید مراسم جشن زنگ مهر مدرارس با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران مناطق و سایر مسؤولان انجام و در این مراسم گل و کارت الکترونیکی رایگان اتوبوس شهری بین دانش‌آموزان توزیع شد.


عسگریان: بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت‌ در معابر منتهی به مدارس و داخل مدارس اجرا شده است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان به نقل از روزنامه هگمتانه؛ رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان در مدرسه تربیت گفت: مجموعه شهرداری به منظور مهیا کردن شهر در مناسبت‌های متفاوت فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد، که یکی از مصادیق بارز آن آماده‌سازی و مهیا شدن برای بازگشایی مدارس و مباحث آموزشی است.
سید مسعود عسگریان با اشاره به همکاری تنگاتنگ با تمامی ارگان‌ها به خصوص آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ همدان در جهت مهیا نمودن مدارس برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: به منظور همراهی در جهت آماده‌سازی، تجهیز و بازسازی مدارس از محل عوارضی که دریافت می‌شود قسمتی به خزانه واریز می‌شود و در اختیار نهادهای مربوطه قرار می‌گیرد که در این راه هزینه کنند.
عسگریان گفت: بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر منتهی به مدارس و داخل مدارس انجام شده، همچنین با همکاری اداره نوسازی و تجهیز مدارس بیش از ۲۵ مدرسه نوسازی و بازسازی شده است.
رئیس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: به درخواست والدین و مدیران مدرسه مبنی بر محدودیت فضای مدرسه تربیت، برنامه‌ریزی لازم در جهت تملیک و واگذاری انجام شده است و امیدواریم در کمترین زمان ممکن این موضوع عملیاتی شود.

قراباغی: برقراری عدالت در آموزش ضروری است

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان نیز تجدید نظر در مباحث آموزشی را در مجلس شورای اسلامی لازم دانست و ادامه داد: طبق اصول ۳، ۳۰ و ۴۳ قانون اساسی مبنی بر آموزش رایگان، برقراری عدالت در آموزش ضروری است و باید نظارت جدی بر اجرای این اصول انجام شود.
حسین قراباغی اظهار کرد: برای ایجاد شهر نمونه در مباحث شهروندی آموزش و همکاری همه نهادها غیرقابل انکار است.
وی بیان کرد: مشارکت و آموزش دانش‌آموزان در مباحث شهروندی باعث تکامل شخصیت و دغدغه‌مندی آنان می‌شود که می‌تواند برای جامعه مفید واقع شود.

گفتنی است؛ اجرای سرود توسط دانش‌آموزان، توزیع گل و کارت شارژ الکترونیکی رایگان اتوبوسرانی و قرائت پیمان نامه دانش‌آموزان و معلمان و مسؤولان از دیگر برنامه‌های انجام شده در این مراسم بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *