مولوی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا شد

مولوی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا شد

جلسه تقدیر و معارفه رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان در این مرکز با حضور رئیس و اعضای شورا برگزار شد.


به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ در این مراسم ضمن قدردانی و تجلیل از تلاش ۱۱ ماهه جواد گیاه‌شناس، ابراهیم مولوی به عنوان رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان معارفه شد.

 گردان: مرکز‌ مطالعات شورا جزو مراکز نمونه کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا، گفت: از زمان تأسیس این مرکز پژوهشی در سال ۱۳۹۲، شاهد پیشرفت روزبه‌روز این مرکز بوده‌ایم و رؤسای آن از ابتدا تاکنون، همگی از اساتید برجسته بوده‌اند که توانسته‌اند در زمان ریاست خود، عملکرد بسیار خوبی از خود به جای بگذارند.
کامران گردان افزود: در زمان ریاست دکتر گیاه‌شناس، وضعیت مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان و کمیته‌های زیر نظر آن، ارتقا پیدا کرد و در حال حاضر خوشبختانه این مرکز‌ علمی و پژوهشی جزو مراکز نمونه کشور محسوب می‌شود.
وی اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی رؤسا و همکاران این مرکز، طرح اکثر پروژه‌های شهری همدان، ابتدا به مرکز ارسال و پس از بررسی و امکان‌سنجی پروژه، به شهرداری ابلاغ می‌شود.
گردان همچنین گفت: خوشبختانه با بازگشت دکتر مولوی، شاهد بهبود روزافزون این مرکز علمی خواهیم بود.

مولوی: اعتبار علمی مرکز مطالعات شورا باید حفظ شود

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان هم در ادامه این مراسم گفت: این مرکز از دوره چهارم، کار خود را آغاز و از همان ابتدا، یک ترکیب بسیار عالی از تمامی تخصص‌ها در این مرکز تجمیع شد.
ابراهیم مولوی افزود: با توجه به زحمات و تلاش رؤسای مرکز مطالعات در طول این مدت، شاهد پیشرفت شایان این مرکز علمی در عرصه‌های گوناگون و قرارگیری آن در فهرست برترین مراکز مطالعاتی کشور، بوده‌ایم.
وی عنوان کرد: امروزه به واسطه وجود مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا، از دوره آزمون و خطا به راحتی عبور می‌کنیم و توانسته‌ایم اکثر پروژه‌های شهری را به خوبی بررسی و سپس به شهرداری ابلاغ کنیم.
مولوی معتقد است: این مرکز علمی و پژوهشی، یک مجموعه منسجم برای کمک به مدیریت‌شهری است که اعتبار علمی و پژوهشی آن باید حفظ شود.

گیاه‌شناس: تأکید بر حفظ نیروهای انسانی مرکز مطالعات شورا

رئیس سابق مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن قدردانی ویژه از آقای گردان، رئیس شورا، تأکید کرد: خوشبختانه این مرکز علمی، نیروهای انسانی بسیار خوبی دارد و در مدت حضورم، تمام تلاش بر این بوده است که این سرمایه‌های انسانی را حفظ کنیم.
جواد گیاه‌شناس معتقد است: با توجه به حضور دکتر ابراهیم مولوی در بدنه پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا، این مجموعه ۱۰۰ درصد پیشرفت شایانی در بحث مدیریت‌شهری خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *