زمین‌های ورزشی شهرداری همدان تا تابستان امسال به بهره‌برداری برسد

زمین‌های ورزشی شهرداری همدان تا تابستان امسال به بهره‌برداری برسد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان بر تکمیل و بهره برداری از زمین‌های ورزشی شهرداری همدان تا ابتدای تابستان سال جاری تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی شوریا اسالمی شهر همدان، رضوان سلماسی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، افزود: طراحی و استانداردهای زمین‌های ورزشی در معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهیه و به مناطق ابلاغ شده و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری باید ضمن توجه به ایمنی و استانداردسازی زمین‌های ورزشی، شیوه نامه بهره‌برداری و نگهداری این زمین‌ها را به شورا ارائه دهد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه زمین‌های ورزشی شهرداری تا ابتدای تابستان سال جاری برای استفاده شهروندان باید به بهره‌برداری برسد، گفت: برنامه ریزی، تکمیل و تجهیز زمین‌های ورزشی در مناطق چهارگانه و زمان تحویل این زمین‌ها باید مشخص شود.
سلماسی همچنین اضافه کرد: برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده به عنوان بخشی از پازل مدیریت شهری با هدف الگوسازی بین شهروندان، مجدد پس از گذشت ۱۰ سال در دوره پنجم شورای شهر در دستورکار شورا قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: پس از بررسی دستورالعمل مصوب جشنواره و شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد آن در دو سال گذشته، شیوه نامه اصلاحی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تدوین و برای بررسی و تصویب به شورا ارسال شد که پس از تصویب، در سال جاری اجرایی خواهد شد.

سلماسی: تقویت ردیف آموزش شهروندی در بودجه سال ۹۹ شهرداری

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش شهروندی، اظهار کرد: تقویت ردیف آموزش شهروندی در بودجه سال ۹۹ شهرداری با هدف ارتقا فعالیت‌های شهرداری در این حوزه، با پیگیری‌های کمیسیون صورت پذیرفته است.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه انتظار می‌رود ردیف بودجه آموزش شهروندی منطبق با سیاست‌های کمیسیون، تصمیمات و نظارت کمیته آموزش شهروندی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی محقق شود، تاکید کرد: همچنین این بودجه صرفاً در حوزه‌های تبیین شده در بودجه سال ۹۹ و زیر نظر مدیر اجتماعی مناطق (در ۵ حوزه آموزش شهروندی، ورزش شهروندی، شهر دوستدار کودک، شورای اجتماعی محلات و بانوان) صرف شده و در اجرای سایر برنامه‌ها از ردیف‌های اختصاصی خود هزینه شود.

مولوی: جشنواره شهروندان برگزیده آبرویی برای مدیریت شهری است

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه با بیان اینکه جشنواره شهروندان برگزیده پس از ۱۱ تا ۱۲ سال توسط شورای پنجم برگزار شد، افزود: برگزاری خوب و موفق این جشنواره آبرویی برای مدیریت شهری بود.
ابراهیم مولوی اضافه کرد: امسال نیز سال سوم برگزاری جشنواره است که بایستی نواقص و ایرادات دو دوره قبل شناسایی شده و رفع شود.
وی با تاکید بر اینکه انتخاب شهروندان برگزیده باید با دقت بالایی صورت پذیرد، افزود: باید نماینده‌ای از تمامی حوزه‌ها در این جشنواره حضور داشته باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *