سایت موزه پیاده راه امام(ره) تعیین تکلیف شود

سایت موزه پیاده راه امام(ره) تعیین تکلیف شود

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با گلایه از عدم پیشرفت سایت موزه پیاده راه امام خمینی(ره) شهر، اعلام کرد: باید این پروژه شهری اثرگذار هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.


به گزارش روابط عمومی  کامران گردان در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با محوریت بررسی طرح جامع گردشگری، گفت: شهروندان همدانی انتظار دارند این سایت‌موزه به سرانجام برسد.

وی اعلام کرد: با پیگیری امور باید مقصر تأخیر در اجرای این پروژه مشخص شود و اگر هر یک از ۳ نهاد شهرداری، میراث فرهنگی و راه و شهرسازی مقصر هستند باید این مهم اعلام شود؛ چراکه این پروژه آبروی شهر است.

گردان همچنین پیشنهاد داد: با توجه به اینکه در حال تدوین بودجه ۹۸ شهرداری همدان هستیم در صورتی که این پروژه با مشکل مالی مواجه است، شهرداری راهکار اجرایی را به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

وی در ادامه گفت: باید از نظرات تمامی صاحبنظران و کارشناسان و اساتید به ویژه در حوزه گردشگری در قالب اتاق فکر در مدیریت شهری بهره‌مند شویم تا کمک حال شهر و شهروندان باشند.

گردان با تأکید بر اینکه عزم شورا و شهرداری در مباحث گردشگری و سرمایه‌گذاری برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران مصمم است، بیان کرد: توسعه شهر همدان همراه با ایجاد امکانات بیشتر برای گردشگری به درآمد سرانه بیشتری ختم می‌شود.

گردان با بیان اینکه خوشبختانه در سال‌های اخیر تعامل مدیریت شهری همدان با دستگاه‌های اجرایی استان مناسب بوده است، گفت: در برخی از استان‌ها با وجود اختلافات عمیق بین مدیریت شهری و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آن استان برای اجرای برخی طرح‌های شهری، قوانین میراث چوبی بر سر مدیریت شهری بوده؛ اما تعامل میراث فرهنگی، شورا و شهرداری همدان موجب شده تا مدیریت شهری بدون مانع، امور شهر را پیش ببرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به جاذبه‌های گردشگری موضوعی و مفهومی، اظهار کرد: می‌توانیم با ایجاد نمادهای مفهومی و ماندگار در شهر، این موارد را به سرمایه تبدیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *