شهرداری با ناقضان قانون دوگانه برخورد نکند

شهرداری با ناقضان قانون دوگانه برخورد نکند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: همه در برابر قانون برابرند و شهرداری نباید در برخورد با ناقضان قانون دوگانه برخورد کند.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی، افزود: مردم از حقوق مالکانه برخوردارند و اداره کنترل نظارت در برخورد با متخلفان ساخت و ساز برابر ضوابط یکنواخت عمل کند.
گردان با اشاره به نارضایتی شهروندان از اقدام دوگانه پلیس ساختمان در برخورد با متخلفان ساخت و ساز، اظهار کرد: اداره کنترل نظارت نگاه یکسان به شهروندان داشته باشد و از نگاه و برخورد دوگانه بپرهیزد.
وی با اشاره به اهمیت حاکمیت قانون یادآور شد: قانون ابزاری برای رسیدن به حکمرانی مطلوب، با هدف برپایی نظم و بهینه سازی اداره امور است و مدیریت شهری باید در این راستا عدالت را رعایت کند چرا که این موضوع مورد اعتراض شهروندان است و آنها احساس می‌کنند شهرداری نگاه دوگانه‌ای دارد.
گردان اضافه کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌ در حیطه‌های مختلف از جمله برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی به وظایف خود عمل کند و در برخورد با تخلفات و تعدی به حقوق شهروندان، عدالت و برابری را سرلوحه کار خود قرار دهد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *