صورت‌جلسه شماره ۱۴

صورت‌جلسه شماره ۱۴

چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۲۳/۸ روز یکشنبه مورخ ۰۵/۰۳/۹۸ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستورکار توسط جناب آقای گردان رییس محترم شورای اسلامی شهر در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد :


-نطق پیش از دستور :
– آقای کاوسی رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی :
ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امیر مومنان علی (ع) یاد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس که به آزادسازی خرمشهر منجر شد ، در مورد استفاده بهینه از نیروهای انسانی موجود در شهرداری به ویژه برای تقویت نواحی شهرداری خواستار اقدام جدی و عملی از سوی آقای شهردار شد.
– آقای فتحی رییس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک :
قرارداد نیروهای فضای سبز در اسفندماه ۹۷ بسته شده و در نتیجه افزایش اخیر برای کارگری (۰۰۰/۰۰۰/۳ ریال) شامل حال آنان نشده، لذا در اجرای قانونی و رعایت حقوق نیروهای کارگری فضای سبز لازم است شهرداری قرارداد آنان را اصلاح نماید.
– سرکار خانم نورا… زاده رییس کمیسیون شهرسازی و معماری :
برای استفاده بهینه از نیروهای انسانی موجود شهرداری در ابتدای امر باید سیستم موجود اصلاح شود و به طرف مهندسی ارزش پیش برویم. نیازهای هر شغل و پست مشخص و در انتصاب اشخاص نیازهای مذکور با ویژگی های آموزشی و تخصصی کارکنان در نظر گرفته شود. برای ورود به این کار بهتر است تا پایان شهریور ماه سال جاری یک ارزیابی در حوزه مدیران و معاونین شهرداری صورت بگیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *