صورت‌جلسه شماره ۲۱

صورت‌جلسه شماره ۲۱

بیست ویکمین جلسه (۲۱) سال اول ششمین (۶) دوره شورای اسلامی شهر همدان (به شماره ۱۴۵ در سامانه پایش ….) با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستور کار توسط جناب آقای محمود مسگریان رئیس محترم شورای اسلامی شهر از ساعت ۴۵ /۱۶ روز سه شنبه مورخه ۱۶ /۰۶/ ۱۴۰۰ در محل سالن جلسات شورا بشرح ذیل تشکیل شد:
– جلسه مشترک :
– براساس هماهنگی های به عمل آمده قبلی جناب آقای شاکری (سرپرست محترم شهرداری همدان)، جناب آقای حسینی (شهردار منتخب) و مدیر محترم مالی شهرداری ، پیمانکار و ناظر پروژه پل غدیر در صحن شورا حضور پیدا کردند.
در ابتدا جناب آقای مسگریان رئیس محترم شورا از حضور مدعوین در صحن شورا تشکر کرد وپس از آن جناب آقای مهدی حیدری رییس محترم کمیسیون فنی عمرانی، حمل و نقل و ترافیک ضمن تشکر از حضور مدعوین مسائلی را درخصوص عدم پیشرفت مناسب و مطلوب پروژه و انتظاراتی که شهروندان محترم دارند و لزوم تسریع در اتمام پروژه با توجه به نزدیک بودن فصل سرما مطالبی را مطرح کرد.
پس ازایشان ، پیمانکار پروژه مشکلات ناشی از نوسان قیمت، عدم نقدینگی کافی و بموقع که باید شهرداری پرداخت بکند و سایر مسائل و مشکلات مربوطه را بیان کرد.
سپس تعدادی از اعضای محترم شورا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص بیان کردند.
در خاتمه و جمعبندی این بخش از جلسه، آقای حیدری اظهار داشت :
۱- قرار است کمیته پیگیری پروژه های نیمه تمام در کمیسیون فنی عمرانی متشکل از کارشناسان شهرداری و تعدادی از اعضای کمیسیون تشکیل و امور پروژه های نیمه تمام را که پل غدیر یکی از آنهاست پیگیری بکند.
۲- طی دو سه روز آینده با توجه به قول مساعدی که آقای شاکری و نیز آقای نصری (مدیر امورمالی شهرداری) در تزریق نقدینگی دادند، پیمانکار محترم برنامه زمانبندی ادامه پروژه را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *