صورت‌جلسه شماره ۴۱

صورت‌جلسه شماره ۴۱

چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۳۵/۸ روز یک شنبه مورخ ۲۴/۰۶/۹۸ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستورکار توسط جناب آقای گردان رییس محترم شورای اسلامی شهر در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد :


– پیشنهادات :
– جناب آقای فتحی رییس محترم کمیسیون خدمات شهری :
در مواردی که شهروندان به خصوص برای واحدهای تجاری ویا پارکینگ واحد های مسکونی اقدام به تعویض درهای منصوب قدیمی با درهای کرکره ای برقی می نمایند علاوه بر اینکه ایمنی واحدها را بالا می برد از نظر زیبایی و سیمای شهری نیز تاثیر بسزایی دارد اما با شهرداری (واحد کنترل و نظارت) دچار مشکل می شوند . و حال آنکه در اکثر و اغلب موارد غیر از تعویض در ، عملیات عمرانی و ساختمانی دیگری صورت نمی گیرد . لذا لازم است آقای شهردار محترم در این خصوص دستورات لازم را صادر کنند در مواردی که فقط درهای قدیمی با در کرکره ای برقی تعویض می شود و هیچگونه عملیات ساختمانی دیگری صورت نمی گیرد و در جدید (کرکره برقی) در همان ابعاد در قدیمی می باشد واحد کنترل و نظارت نیز معترض نشده و فقط گزارش مکتوب آن را جهت درج در پرونده به شهرداری ارائه دهد.

– جناب آقای گیاه شناس رییس محترم مرکز مطالعات :
آقای شهردار قول داده بود پل شهید سردار همدانی را تا پایان شهریور ماه جاری تحویل خواهد داد و حال آنکه با توجه به اقدامات انجام شده و قسمت های باقیمانده از آن به نظر میرسد در سال جاری پروژه مذکور به اتمام نرسد. با توجه به مشکلاتی که برای شهروندان محترم به ویژه ساکنین آن حوالی پیش آمده لازم است آقای شهردار گزارش مکتوب در این خصوص به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.
– جلسه مشترک :
– در ادامه جلسه براساس هماهنگی های به عمل آمده قبلی کارشناسان سازمان فن آوری و اطلاعات شهرداری همدان در صحن شورا حضور پیدا کرد و درخصوص روند تهیه نرم افزار جدید دبیرخانه و کلاس های آموزشی که برای کارکنان و مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شده توضیحات لازم را ارائه دادند.

 

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *