صورت‌جلسه شماره ۶۸

صورت‌جلسه شماره ۶۸

شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان (سال اول دوره ششم) به شماره۶۳ در سامانه پویش مصوبات …. ، با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستور کار توسط جناب آقای مسگریان رئیس محترم شورای اسلامی شهر از ساعت ۴۱/ ۸ روز سه شنبه مورخه۱ / ۱۲/ ۱۴۰۰ در محل سالن جلسات شورا به طور فوق العاده بشرح ذیل تشکیل شد:
الف – نامه های مطرح شده در جلسه :

– نامه شماره ۱۴۰۰۰۹۰۱۱۷۶۴۳۹مورخه ۱/۰۹/۱۴۰۰ در مورد بشرح زیر مطرح شد :
متن لایحه : احتراماً، با استناد به ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور مصوب آذر ۹۴ و…. به منظور مساعدت در پرداخت عوارض پروانه ساختمانی املاکی که در حریم امنیتی دادگستری واقع در محدوده خیابان بوعلی(ساختمان سردار سلیمانی) واقع شده اند ، پیشنهاد میگردد در صورتی که ایشان عوارض پروانه ساختمانی را تا پایان سال ۱۴۰۰ به صورت نقدی و یکجا پرداخت نمایند ، عوارض مذکور با اعمال ضریب ۷۰% محاسبه و اخذ گردد.خواهشمند است موضوع مطروحه را بررسی و مصوبه مربوطه را امر به ابلاغ نمایید.
مصوبه شورا : با لایحه شهرداری موافقت شد
– نامه شماره ۱۴۰۰۱۱۳۰۲۰۳۹۹۵مورخه ۳۰/۱۱/ ۱۴۰۰شهرداری در مورد فروش اموال غیر منقول بشرح زیر مطرح شد :
متن لایحه : احتراماً در اجرای مجوز شماره ۱۴۰۰۱۱۰۴۱۹۵۷۵۱ مورخ ۴ / ۱۱ / ۱۴۰۰ و مستند به تبصره ذیل بند ۱۴ ماده۸۰ قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران بپیوست تصویر کارشناسی و ارزیابی قیمت مربوط به فروش دو قطعه زمین با مشخصات ذیل تقدیم می گردد خواهشمند است با انجام معامله از طریق مزایده با شرایط ۴۰% نقد و الباقی طی ۳ قسط دو ماهه از ابتدای سال ۱۴۰۱ موافقت فرمائید.
۱- پلاک ثبتی ۴۸۲۶ / ۴ به مساحت ۵۴ / ۲۱۸ متر مربع با کاربری تجاری با ۱۰۰% تراکم به مبلغ ۰۰۰ / ۰۰۰ / ۲۲۶ / ۴۱۵ ریال
۲- پلاک ثبتی ۴۸۱۸ / ۴ به مساحت ۷۸ / ۲۹۵ متر مربع با کاربری تجاری با ۱۰۰% تراکم به مبلغ ۰۰۰ / ۰۰۰ / ۶۱۵ /۵۱۷ ریال
مصوبه شورا : با لایحه شهرداری موافقت شد.
۵/الف – نامه شماره ۱۴۰۰۱۱۱۶۱۹۹۸۴۸مورخه ۱۶/۱۱/ ۱۴۰۰شهرداری در مورد تملک طبقات منفی ۴ و منفی ۵ ساختمان مجاور معاونت معماری و شهرسازی بشرح زیر مطرح شد :
متن لایحه :
با نگرش به تصویر نامه شماره ۱۴۰۰۰۹۰۳۱۷۷۲۰۱ مورخ ۳ / ۹ / ۱۴۰۰ معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری همدان(تصویر پیوست) در خصوص خرید طبقات منفی ۴ و منفی ۵ ساختمان مجاور معاونت معماری و شهرسازی به مالکیت انجمن پیمانکاران همدان واقع در ۳۰ متری عمار بدینوسیله پیشنهاد پادار نمودن اعتبار تملک ملک موصوف مشروط به رعایت سایر ضوابط قانونی به شرح ذیل تقدیم می گردد. خواهشمند است با پیشنهاد اصلاح بودجه موافقت فرمائید.

 

کد عنوان پروژه مبلغ مصوب مبلغ اصلاحیه مبلغ تغییرات
۴۰۲۰۱۰۰۱۲۱۲۰ کمک به اجرای آسفالت معابر اصلی مناطق سه و چهار ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۶۲,۵۰۰,۰۰۰ -۳۷,۵۰۰,۰۰۰
۵۰۳۰۱۰۰۶۲۱۲۰ تملک طبقات منفی ۴ و ۵ ساختمان مجاور معاونت شهرسازی جهت تامین پارکینگ ۰ ۳۷,۵۰۰,۰۰۰ ۳۷,۵۰۰,۰۰۰

مصوبه شورا : با لایحه شهرداری موافقت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *