صورت‌جلسه شماره ۷

صورت‌جلسه شماره ۷

هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان (به شماره ۱۱۱ در سامانه پایش ….) با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستور کار توسط جناب آقای دکتر مولوی (نایب رئیس محترم شورای اسلامی شهر) از ساعت ۴۵/۸ روزیکشنبه مورخه ۲۶/۲/۱۴۰۰در محل سالن جلسات شورا بشرح ذیل تشکیل شد:
– نامه شماره ۹۹۰۷۰۵۵۳۲۹۱ مورخه ۰۵/۰۷/۹۹ شهرداری در مورد دانشگاه علوم پزشکی بشرح زیر تشکیل شد :
متن لایحه شهرداری : درخصوص پلاک ثبتی ۵۷۱۱۵ / ۱۰ با سند باغ که در طرح تفضبلی در کاربری عمده فروشی و انبار واقع در انتهای کوچه مشکی نبش عمار با مالکیت صندوق رفاه هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمان همدان به شرح ذیل به حضورارسال میگردد.
درتاریخ ۰۴ / ۰۶ / ۸۶ صندوق رفاه هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت و درمان همدان اقدام به تقاضای تغییر کاربری از باغ به تجاری را به شماره۴۴۱۰/۲ مینماید که منجر به صورتجلسه ای به شماره۳۹۷ مورخ ۲۴ / ۰۱ / ۸۹ (پیوست) میگردد که موضوع در شورای اسلامی مطرح و در تاریخ ۰۹ / ۰۳ / ۸۹ در نامه شماره ۷۵۶ / ۶ / ۷۰ (پیوست)شورا موافقت خود را اعلام مینماید .مالک با توجه به صورتجلسه فوق نسبت به پرداخت وجه طی چک بین بانکی به شماره ۱۲۵۴۱۱مورخ۱۱ / ۰۳ / ۸۹ به مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال و رسیدبانکی شماره۲۴۴۹۴۴ به مبلغ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ و بین بانکی ۸۳۰۸۲۳مورخ۲۲ / ۱۲ / ۸۸به مبلغ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال به جمعا به مبلغ .۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اقدام مینماید. لذا موضوع از طرف شهرداری در کمیسیون ماده ۵ مطرح و منجر به رای نشده و در این فاصله زمانی با توجه به صورتجلسه مذکور و پرداختی های فوق مالک اقدام به اصلاح متن سند نموده است ضمنا در تاریخ۱۵/۰۵/۹۷ پیرو صورتجلسه قبلی قرارداد شماره۷۹۹۷ با موضوع تفکیک (پیوست) منعقد و موضوع قرارداد شماره۳۹۷ مورخ۲۴ /۰۱ /۸۹ تواما با موضوع قرارداد مذکور در کمیسیون ماده۵ مطرح میگردد. لذا پیشنهاد میگردد با توجه به اینکه مالک مبلغ مشخص شده در صورتجلسه ۳۹۷ از بابت تغییر کاربری تا مسکونی را پرداخت نموده و با عنایت به طرح پیشنهادی جدید خیابان عمار مبنی بر مختلط شدن جداره خیابان مذکور ، لذا در قرارداد جدید تغییر کاربری از مسکونی به مختلط قطعات بر عمار اخذ گردد. لذا خواهشمند است به استناد مفاد بند ۱۴ ماده ۸۰ قانون شوراها مراتب با قید دو فوریت در آن شورای محترم مطرح و نتیجه را پس از تصویب ابلاغ فرمایند.
مصوبه شورا : با پیشنهاد مخالفت گردید. ضمناً مقرر گردید با عنایت به بند ۴ قرارداد فی مابین، اعتبار قراردد منوط به تصویب در کمیسیون ماده ۵ شورای عالی معماری و شهرسازی موکول نموده، لذا با توجه به مخالفت کمیسیون ماده پنج، قرارداد مذکور کن لم یکن تلقی گردیده و پیشنهاد می گردد شهرداری نسبت به عودت مبلغ واریزی به حساب علوم پزشکی اقدام لازم را مبذول فرمایند.
– نامه شماره ۱۴۰۰۰۲۲۵۱۱۹۵۸۶ مورخه ۲۵/۰۲/۱۴۰۰ شهرداری بشرح زیر مطرح شد :
متن لایحه شهرداری : احتراماً به پیوست نرخ کرایه خطوط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان جهت سال ۱۴۰۰ که در جلسه فوق العاده شورای سازمان مورخ ۱۹ / ۲ / ۱۴۰۰ تصویب و مورد تایید اعضا قرار گرفته (پیوست) بحضور ارسال میگردد. خواهشمند است دستور بررسی و اقدام لازم جهت تصویب و ابلاغ آن به شهرداری را صادر فرمائید.
مصوبه شورا: با لایحه شهرداری موافقت شد. مقرر گردید به منظور ممانعت از پرداخت نقدی علاوه بر کارت دیجیتال از کارت خوان سیار نیز در تعدادی از اتوبوس ها استفاده شود.
– نامه شماره ۱۴۰۰۰۲۲۱۱۱۸۷۴۷ مورخه ۲۱/۰۱/۱۴۰۰ شهرداری بشرح زیر مطرح شد:
متن لایحه شهرداری : به پیوست شماره ۱۰۰۹۹۱۷۶۷۹ مورخ ۲۶ / ۱۱ / ۹۹ انجمن تالاسمی استان همدان در خصوص درخواست مساعدت به حضور ارسال می گردد، لذا خواهشمند است در صورت صلاحدید دستور فرمائید موضوع مساعدت به مبلغ پنجاه میلیون ریال از محل ردیف ۱۵۰۲۰۴ بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری با رعایت دستورالعمل نحوه هزینه کرد کمک ها در بودجه شهرداری بررسی و نتیجه به این شهرداری ابلاغ گردد.مصوبه شورا : با لایحه شهرداری ضمن مشارکت با سازمان سرمایه گذاری موافقت شد.
مصوبه شورا : با پیشنهاد شهرداری موافقت شد.

 

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *