صورت‌جلسه شماره ۷۷

صورت‌جلسه شماره ۷۷

هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۳۰/۱۶ روز سه شنبه مورخ ۷/۱۱/۹۹ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستور کار توسط جناب آقای عسگریان (رئیس محترم شورای اسلامی شهر) در محل سالن جلسات شورا بشرح ذیل تشکیل شد:

الف- نامه ها. طرح ها و لوایح مطرح شده در جلسه :
-لایحه شماره ۹۹۱۰۱۶۸۲۵۰۴ مورخه ۱۶/۱۰/۹۹ شهرداری همدان درخصوص رایگان نمودن اتوبوس ها درتردد شهروندان همدان (سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی )به شرح متن ذیل مطرح گردید.
متن لایحه شهرداری:
با عنایت به رایگان نمودن کل ناوگان حمل و نقل عمومی(اتوبوسهای بخش دولتی و خصوصی) با تصویب شورای محترم اسلامی شهر همدان در روز ۱۳ دی ماه مصادف با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی درجهت تسهیل در تردد شهروندان همدان، خواهشمند است با پرداخت مبلغ ۰۰۰ / ۰۰۰ / ۳ ریال به ازاء هردستگاه از اتوبوس های بخش خصوصی ( محل ماده ۱۶) موافقت و مراتب را جهت اقدامات بعدی به این شهرداری اعلام فرمایند.
مصوبه شورا (نتیجه رأی گیری ) :
با پرداخت مبلغ ۲۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال ) به ازاء هر دستگاه از اتوبوس های بخش خصوصی جمعاً به تعداد ۷۵ دستگاه از محل ردیف بودجه سال جاری شهرداری همدان موافقت می شود.

-لایحه شماره ۹۹۱۰۰۴۷۹۱۰۹ مورخه ۴/۱۰/۹۹ شهرداری همدان در خصوص استرداد لوازم ضبط شده تا پایان سال ۱۳۹۸ به مناسبت ۲۲ بهمن به شرح متن ذیل مطرح گردید.
متن لایحه شهرداری:
احتراما؛ به استحضار میرساند شهرداری همدان درصدد میباشد لوازم ضبط شده شهروندان همدانی در ساخت و سازهای غیرمجاز و سد معبر تا پایان سال ۱۳۹۸ که دارای منع قانونی نمی باشد (تعمیرات جزئی و اساسی) با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به مالکین عودت نماید؛ در همین راستا پیشنهاد میشود با توجه به نزدیکی ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یوم الله ۲۲ بهمن به همین مناسبت با در نظر گرفتن عطوفت اسلامی لوازم ضبط شده توسط اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری طی چارچوب و ضوابط صادره از طرف شورای اسلامی شهر همدان به ایشان عودت داده شود. لذا خواهشمنداست دستور فرمائید موضوع بررسی و نتیجه به این شهرداری امر به ابلاغ گردد.
مصوبه شورا (نتیجه رأی گیری ) :
با نامه شهرداری موافقت شد در بازه زمانی ۱۲ بهمن ۹۹ تا پایان اسفند ماه کلیه لوازم ضبط شده مسترد گردد.

 

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *