صورت‌جلسه شماره ۸

صورت‌جلسه شماره ۸

هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان (به شماره ۱۱۲ در سامانه پایش ….) با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستور کار توسط جناب آقای دکتر مولوی (نایب رئیس محترم شورای اسلامی شهر) از ساعت ۵۰/۸ روز یکشنبه مورخه ۰۲/۰۳/۱۴۰۰در محل سالن جلسات شورا بشرح ذیل تشکیل شد:
– نامه شماره ۱۴۰۰۰۲۱۳۱۱۶۶۱۰ مورخه ۱۳/۰۲/۱۴۰۰۹ شهرداری در مورد تعرفه تامین اجتماعی بشرح ذیل مطرح شد :
متن لایحه شهرداری: با عنایت به اینکه در تعرفه عوارض جهت املاک مسیری که از تراکم قبل از تعریض نمی توانند استفاده کنند آیتمی تحت عنوان بند ب تراکم مسیری لحاظ شده است که مالکین پس از توافق با شهرداری و موافقت شورای محترم درصدی از عوارض پروانه ساختمانی را پرداخت نمی نمایند ولی در مراجعه به سازمان تأمین اجتماعی کل محاسبات بدون لحاظ مسیری ارسال می گردد. لذا پیشنهاد شهرداری جهت این پلاک ها ارسال مبالغ پرداختی محاسبه شده براساس تعرفه عوارض جهت بیمه به سازمان تأمین اجتماعی می باشد. لطفاً موضوع را برسی و مصوبه را امر به ابلاغ فرمایند.
مصوبه شورا : با پیشنهاد شهرداری موافقت شد.
– پیرو هماهنگی های به عمل آمده با فرمانداری محترم شهرستان همدان موضوع نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۰ نامه شماره ۱۴۰۰۰۲۲۵۱۱۹۵۸۶ مورخه ۲۵/۰۲/۱۴۰۰ مجدداً بشرح زیر مطرح شد :
متن لایحه شهرداری : احتراماً به پیوست نرخ کرایه خطوط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان جهت سال ۱۴۰۰ که در جلسه فوق العاده شورای سازمان مورخ ۱۹ / ۲ / ۱۴۰۰ تصویب و مورد تایید اعضا قرار گرفته (پیوست) بحضور ارسال میگردد. خواهشمند است دستور بررسی و اقدام لازم جهت تصویب و ابلاغ آن به شهرداری را صادر فرمائید.
مصوبه شورا : پیرو مصوبه قبلی با تعدیل مبلغ کرایه نقدی از ۱۴۰۰ به ۱۳۰۰ تومان موافقت شد. با شرط نصب کارتخوان متصل به حساب سازمان.
توضیح اینکه این بند از صورتجلسه به لحاظ ضرورت تسریع در کار ، قبلاً ضمیمه نامه شماره ۲۱۳۱۴۰۰۵۷ مورخه ۰۲/۰۳/۱۴۰۰ برای فرمانداری ارسال گردیده است.

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *