صورت‌جلسه شماره ۸۱

صورت‌جلسه شماره ۸۱

هشتاد ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۸:۴۵ وز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۳  با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستورکار توسط جناب آقای گردان رییس محترم شورای اسلامی شهر در محل سالن جلسات بشرح زیر تشکیل شد :


– نطق پیش از دستور
– جناب آقای گردان رئیس محترم شورای اسلامی شهر در نطق پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت یوم ا.. دوازده بهمن آغاز دهه مبازک فجر انقلاب اسلامی مطالبی را درعرض تبریک سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی مطرح کرد که عیناً بشرح زیر نقل می شود :
نهال انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال ۵٧ با رهبری داهیانه امام خمینی(ره)، روحیه انقلابی و آزادی‌خواه ملت ایران و بر پایه ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید در این سرزمین پای گرفت.
چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد؛ این سالها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده است. در آستانه چهل و یکمین سال، استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش‌های اصیل ایران اسلامی پایبندند.
دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در استان همدان که ثمره رشادت دلاورمردان و شهدای معظم دوران انقلاب و جنگ تحمیلی است، موجب شده تا این خطه از ایران عزیز همواره پیشگام مبارزه با بدخواهان نظام باشد.
ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یک‌دلی و همراهی در راستای خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است.
بدون شک تداوم راه و مسلک شهدای گرانقدری چون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گرو اتحاد و انسجام ملی و تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جامعه است.
اینجانب ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم شریف و ولایتمدار ایران، مسئولان را به خدمت صادقانه و تلاش وافر برای رفع مشکلات مردم دعوت می‌کنم تا ضمن تحقق رونق تولید و درونزایی اقتصاد بتوانیم زمینه ‌مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنیم.
-جلسه مشترک
– پیرو تصویب کلیات تعرفه عوارض محلی سال ۱۳۹۹ شهرداری وارسال آن به فرمانداری ، مواردی را که هئیت محترم تطبیق در بررسی های خود خواستار اصلاح آنها شده بود و نیز بخش معافیت ها که باید به ادامه تعرفه ا فزوده می شد، با حضور کارشناسان شهرداری مورد بحث وبررسی قرار گرفت .و پس از اظهار نظر های موافقین ومخالفین (درهر مورد) معافیت های مورد نظر تصویب ، اصلاحات لازم اعمال و معدود اشتباهات تایپی اصلاح ، و قرار شد توسط دایره درآمد شهرداری ستاد آخرین نسخه تعرفه اعم از کلیات وجزیئات که به تصویب نهایی رسیده است تکثیر وضمن هماهنگی با کمیسیون برنامه بودجه وتائید نهایی هئیت محترم تطبیق اقدامات قانونی لازم درموعد مقرر به عمل آید .

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *