صورت‌جلسه شماره ۹۱

صورت‌جلسه شماره ۹۱

نودویکمین جلسه شورای اسلامی شهر همدان از ساعت ۳۰/ ۱۶ روز دوشنبه مورخه ۱۹ /۱۲/۹۹ با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و اعلام دستور کار توسط جناب آقای عسگریان (رئیس محترم شورای اسلامی شهر) در محل سالن جلسات شورا بشرح ذیل تشکیل شد:
– طرح ها لوایح و نامه های مطرح شده در جلسه :
– لایحه شماره ۹۹۰۹۱۶۷۳۴۷۵ مورخه ۱۶/۹/۹۹ شهرداری در مورد باغ معتمد بشرح ذیل مطرح شد:
متن لایحه پیشنهادی شهرداری : از آنجا که شهرداری در سنوات قبل (دوره شورای چهارم) نسبت به تفکیک باغ معتمد واقع در محور دره مرادبیگ اقدام نموده و به تبع آن اسناد ثبتی مربوطه نیز صادر گردیده است لذا با توجه به نیاز به قطع درختان جهت ایجاد معابر با حداقل قطع درخت، نماینده آن شورا در کمیسیون ماده ۷ قانون حفظ و نگهداری فضای سبز درخصوص قطع درختان مذکور از امضا صورتجلسه خودداری می نماید . لذا با توجه به اهمیت موضوع و مراجعات پی در پی ارباب رجوع و از سوئی مطالبه قانونی خواهشمند است ضمن طرح آن در شورای محترم ارائه طریق فرمایید.
نتیجه رای گیری (مصوبه شورا ) : با نامه شهرداری و قطع هرگونه اشجار مخالفت گردید و مقرر شد شهرداری پیشنهاد جدید اجرایی خود را به مراجع ذی صلاح کمیسیون ماده ۵ و شورای اسلامی شهر ارائه نماید.

– لایحه شماره ۹۹۰۸۱۲۶۴۱۳۵مورخه ۱۲/۰۸/۹۹ شهرداری در مورد مجمع خیرین مدرسه ساز بشرح ذیل مطرح شد:
متن لایحه پیشنهادی شهرداری : احتراماً عطف به نامه درخواست شماره ۶۵۶۳-۱ / ۱۴۹۹ مورخ ۲۰ / ۰۹ / ۹۹ اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان همدان و با استناد به بند ۱۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها مصوب سال ۱۳۳۴ و اصلاحات بعدی آن و در راستای کمک به مجمع خیرین مدرسه ساز جهت احداث و بازسازی مدارس در سطح شهر همدان، این شهرداری پیشنهاد دارد که مبلغ ۱۸.۶۲۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل ردیف اعتبار ۱۵۰۰۰۰ بودجه سال ۹۹ شهرداری (کمک به سازمانهای مردم نهاد) با رعایت دستور العمل نحوه هزینه کرد کمکها، ابلاغی از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سال ۹۴ پرداخت نماید. لذا خواهشمند است دستور فرمائید موضوع بررسی و مصوبه مربوطه را امر به ابلاغ فرمایند .
نتیجه رای گیری (مصوبه شورا ) : با لایحه شهرداری موافقت گردید. پیشنهاد می گردد انتفاع ایجاد شده در جهت ساخت مدارس صرفاً در محدوده شهر همدان هزینه گردد.

 

پایان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *