ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران در مدیریت شهری

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران در مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: بهره گیری از ظرفیت مشاوران حوزه مدیریت شهری بر اساس تحولات روبه افزایش جامعه شهری و به منظور همراهی با شرایط مدرن امروز، ضرورتی انکارناپذیر است.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان در سرکشی و بازدید از مرکز مشاورین شهرداری همدان، بر ضرورت توسعه فرهنگ مشاوره و استفاده از کارشناسان متخصص تأکید کرد و افزود: این مرکز مشاوره، تنفس‌گاه انسانی مدیریت شهری محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، نیروهای انسانی هر نهاد و سازمانی از بهترین و اساسی ترین سرمایه های آن مجموعه به شمار میروند که انتظار میرود مدیران شهرداری به ویژه شهردار همدان از توانایی و تجربه آنها حداکثر بهره برداری را داشته باشد.
رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه در مرکز مشاوره شهرداری همدان مدیران خبره مشغول به خدمت رسانی به شهر و شهروندان هستند، اضافه کرد: می بایست از ظرفیت این افراد برای صرفه جویی در وقت، انرژی و کاهش هزینه در شهر بهره‌مند شویم.
گردان معتقد است: برای حفظ تجارب و داشته‌های شهری باید از افرادی گه دارای پست‌های مدیریتی و آموزش دیده در بدنه مدیریت شهری هستند، بهره‌ لازم را ببریم.
وی همچنین گفت: شرایط مراکز مشاوره‌ای گویای این است که فعالانه می‌تواند بر فضای مدیریت شهری و تصمیم‌سازی‌ها نقش‌آفرینی کنند.
گردان اظهار کرد: با وجود آنکه مدیریت شهری هر روز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما هنوز خود را بی‌نیاز از مشاوره و آموزش نمیداند.
رئیس شورای شهر همدان در پایان سخنانش گفت: با وجود دغدغه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرداری همدان و نیازی که جامعه برای روبرو شدن با مشکلات شهری احساس می‌کند و حساسیت‌هایی که برای آینده شهر و تجهیز آن وجود دارد، توجه به مشاوره یک ضرورت است که باید سیاست‌گذاران شهری آن را مورد توجه قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *