ضرورت تعیین تکلیف وضعیت اجرای طرح آسفالت با افزایش قیمت ها

ضرورت تعیین تکلیف وضعیت اجرای طرح آسفالت با افزایش قیمت ها

 رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت اجرای طرح آسفالت سطح شهر تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی رحیمی فر در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورا که با موضوع بررسی وضعیت اجرای طرح آسفالت شهر برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی با وضعیت قراردادی که برای اجرای طرح آسفالت طبق مناقصه منعقد شده، پیمانکاران به دلیل افزایش قیمت قیر توان ادامه اجرای طرح را نخواهند داشت.

 

 

رحیمی فر با اشاره به اهمیت موضوع طرح آسفالت، اضافه کرد: لازم است برای تعیین تکلیف قراردادهای پیمانکاران پروژه‌های آسفالت در جلسه صحن شورا مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری نهایی صورت پذیرد.

نایب رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان هم گفت: آسفالت از پروژه‌های اولویت داری است که باید علاوه بر کمیت بر کیفیت اجرای آن نیز توجه کرد.

نرگس نوراله‌زاده با اشاره به افزایش قیمت قیر تأکید کرد: شهرداری باید با توجه به این شرایط رویکرد خود را برای ادامه اجرای طرح مشخص کند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان هم در این جلسه به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح آسفالت پرداخت و گفت: در سال جاری در پنج ردیف اعتباری عمرانی پروژه آسفالت را برای شهرداری ستاد و ۴ منطقه با ۳۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در قرارداد سال ۹۷ داشتیم.

موسی رسولی با اشاره به رویکرد شورا و شهرداری افزود: براین اساس مقرر شد حدود ۳۰۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در سال جاری صورت پذیرد که برآورد این مقدار ۴۰ میلیارد تومان بود و بر این اساس مناقصه طرح برگزار و علاوه بر سازمان عمران شهرداری با پنج پیمانکار دیگر قرارداد منعقد شد.

رسولی اضافه کرد: تاکنون ۶۷ هزار و ۱۷۲ تن آسفالت در معابر شهر اجرا شده است که معادل ۲۵ درصد برنامه تدوین شده است.

وی مشکل ادامه اجرای طرح را افزایش قیمت‌ها به ویژه قیر و سایر موارد برشمرد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *