نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده نظم و امنیت

نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده نظم و امنیت

رئیس شورای اسلامی شهر همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریک صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پیامی، آغاز هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان و مرزبانان غیور ایران زمین تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: «خدمت به مردم ولایتمدار و شریف میهن اسلامی، لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گرانسنگی است که خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و موجب سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی‌نعمتان راستین می‌گردد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرارکننده نظم و امنیت با مشارکت همه شهروندان در جامعه است و تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی بوده که در کشور ما، بخش عمده این وظیفه بر عهده نیروی انتظامی است.

نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی گره خورده است که با توکل بر خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌اند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از ایثارگران عرصه امنیت و اقتدار کشور و روزهایی ویژه برای مرور زحمات و رشادت‌های فرزندان غیرتمند و زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را محضر فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان ستادی و استانی تبریک عرض می‌نمایم.

امید است غیورمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمود‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌ا… العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام موفق و مؤید باشند.»

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *