پیام تبریک شورای شهر همدان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

پیام تبریک شورای شهر همدان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

سید مسعود عسگریان، رئیس شورای شهر همدان با صدور پیامی ایام ا… دهه مبارک فجر را شادباش گفته و بر تداوم ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد.


به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ در متن این پیام آمده است:
دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه ‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.
این ایام مبارک در حالی با یاد شهدا و گرامیداشت خاطرات حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز می‌شود که ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار دارد و به نگینی در میان کشورهای جهان تبدیل شده است.
انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران دوباره تولد یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.
بی‌تردید دهه فجر سال ١٣٩٩ نیز برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ ایران اسلامی خواهد بود و نمایشی بی مثال از پاسداشت ارزش‌های دینی و ملی و مانوری با شکوه از اقتدار و همبستگی مردم ایران اسلامی و مردم شریف دارالمجاهدین و دارالمؤمنین خواهد بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر این مرز و بوم، ایام ا… دهه مبارک فجر را به‌منظور پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب که اقتدار و عزت ایران اسلامی را در مقابل جهانیان به تصویر کشید، گرامی می‌دارم.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *