پیام تبریک شورای شهر همدان به مناسبت نوروز ۹۹

پیام تبریک شورای شهر همدان به مناسبت نوروز ۹۹

کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان طی پیامی، پیشاپیش فرارسیدن نوروز ١٣٩٩ را تبریک گفت.

به گزارش روابط‌ عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در متن این پیام آمده است:

اینک بهار تا دروازه‌های شهر رسیده و دستان پر نوازشش، طبیعت خفته را بیدار می‌سازد تا رستاخیزی دوباره در گیتی دمیده شود.

نوروز همواره زمان تحول در حالات بوده است؛ تحولی از خوب به خوب‌تر. با این نگاه خواهیم توانست با استحکام بخشیدن به رابطه خود با خداوند متعال و تحکیم معنویت در درون، به وسیله دعا و با استعانت از خدا، با توکل، خضوع و عبادت، جان و دل خود را روشن کنیم و به آن امید و اطمینان و آرامشی که برای سعادت انسان لازم است، برسیم.

به نمایندگی از نمایندگان پارلمان شهری همدان، فرارسیدن سال نو و بهار پرطراوت که به خواست ایزد منان موجب تجدید حیات طبیعت و دل‌های انسان‌های آزاده است را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از سلامتی، شادکامی، برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسألت داریم.

در این بین به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و بر اساس اعلام ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در همدان برای حفظ سلامتی مردم، هیچ گونه اسکانی در استان همدان پذیرفته نخواهد شد؛ از این‌رو از تمامی ملت شریف ایران درخواست داریم که از سفر به اقصی نقاط کشور به‌ویژه شهر همدان پرهیز کنند تا از این تهدید و بحران بزرگ به سلامت، عبور کنیم.

به طور قطع مردم میهمان‌نواز استان همدان خواهان این مهم هستند که در شرایط بهتری، میزبان مردم عزیز ایران باشند.

در این روزهای نیک، دعایی خاضعانه از درگاه مدبر هستی در سال جدید برای تک تک مردم سرزمین‌مان؛ سلامتی، شادی، موفقیت و بهروزی و در یک کلام احسن‌الحال را خواهانیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *