پیام رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا به مناسبت روز «حمل‌ونقل و رانندگان»

پیام رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا به مناسبت روز «حمل‌ونقل و رانندگان»

کامران گردان، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان طی ارسال پیامی، روز «حمل‌ونقل و رانندگان» را تبریک گفت.


به گزارش‌ روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ در متن پیام وی آمده است:
٢۶ آذرماه در تقویم رسمی ایران به پاس تجلیل از خدمات طاقت‌فرسای ناوگان خستگی‌ناپذیر حمل‌و‌نقل کشور به‌ویژه رانندگان محترم و نگاه ویژه به نقش و جایگاه اساسی این حوزه، به عنوان «روز حمل‌ونقل و رانندگان» نامگذاری شده است.
این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند دست‌اندرکاران و پیشگامان و فعالان بخش حمل‌ونقل کشور و فرصت مناسبی برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.
امروز نقش و جایگاه والای شبکه گسترده حمل‌ونقل در شکوفایی تولید و اقتصاد و گردش چرخ صنعت، کار و تجارت بر کسی پوشیده نیست.
در حقیقت حمل‌ونقل، نیروی محرکه توسعه همه‌جانبه کشور است و سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌ها و تجهیزات حمل‌و‌نقل و توسعه مهارت‌های این بخش، رشد و توسعه اقتصادی و آسایش و رفاه اجتماعی را به دنبال دارد.
ناوگان حمل‌ونقل در یک نگاه کلی به عنوان نماد پویایی، حرکت و برکت، زنجیره تعاملی کالبد جامعه محسوب می‌شود که در صورت وجود اختلال، جامعه با مشکل روبرو خواهد شد.
ضمن نگاه ویژه به مسیر خدمت‎رسانی این حوزه، باید گفت به‌طورقطع رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در حوزه حمل‌ونقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران این حوزه و همچنین اهتمام، تلاش و حمایت مدیران مربوطه است.
بی‌شک ارمغان برنامه‌ریزی و اهتمام در نوسازی و بازسازی صنعت حمل‌و‌نقل، توسعه و «رونق تولید» خواهد بود که از تأکیدات مقام معظم رهبری در شعار امسال است.
امید است با مشارکت جدی بخش خصوصی و همت مدیران خانواده بزرگ حمل‌ونقل، شاهد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری باشیم، همچنین با سرمایه‌گذاری مناسب زمینه حمل‌ونقل ایمن، پویا و بالنده فراهم شود.
اینجانب ضمن ادای احترام به تمامی عزیزان خدوم این عرصه و ارج نهادن به همت والای آنان، فرا رسیدن روز «حمل‌ونقل و رانندگان» را به حضور اعضای خانواده بزرگ صنعت حمل‌ونقل کشور به‌ویژه حوزه مدیریت‌شهری شادباش می‌گویم و موفقیت و سربلندی تمامی عزیزان زحمتکش در این عرصه را همراه با تقویت و تحکیم اهداف ایران، خواستاریم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *