پیشرفت پایانه مسافربری مطلوبی دارد

پیشرفت پایانه مسافربری مطلوبی دارد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان طی بازدیدی در جریان آخرین مراحل ساخت ساختمان جدید اداری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قرار گرفت و از پیشرفت کارها در این پایانه ابراز خرسندی کرد.


به گزارش رواب عمومی شورای اسلامی شهر همدان به نقل از روزنامه هگمتان؛ حمید بادامی‌نجات به همراه رحیم الوندی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان و تعدادی از مسؤولان مربوط از این پروژه بازدید کرد و با توضیحات فنی ناظران این پروژه در جریان جزئیات کار قرار گرفت.
بادامی‌نجات هدف از بازدید از پایانه مسافربری را بررسی عملکرد و مشکلات موجود در این پایانه عنوان کرد و گفت: در این بازدیدها مشکلات موجود مورد تحلیل قرار گرفت و برای مرتفع شدن به جلسات شورا منتقل می‌شود.
وی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت مطلوب کار اظهار کرد:‌ راه‌اندازی ساختمان اداری پایانه مسافربری مهم‌ترین پروژه این مجموعه است.
نایب رئیس شورای شهر همدان با اعلام این مطلب که بی‌شک راه‌اندازی و بهره برداری ساختمان جدید اداری پایانه مسافربری نقش تأثیرگذار و قابل توجهی در بسیاری از امور این مجموعه خواهد داشت ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این مجموعه شهرداری بتواند کسب درآمد‌های پایدار و برگشت سرمایه را داشته باشد.
در این بازدید الوندی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر گزارشی از عملکرد این پایانه به نایب رئیس شورا ارائه و در بخشی از این گزارش مشکلات موجود در این پایانه را مطرح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *