مردم مشکلات شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ پیگیری و حل کنند
نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در جلسه مشترک کمیسیون بند ۲۰ با سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان گفت: سامانه ۱۳۷ کمک کرده تا ارتباط نزدیکتری با مردم داشته باشیم و فعالیتهای مدیریت شهری را به اطلاع مردم برسانیم و با این کار برون سپاری امور توسط شهروندان انجام میشود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، سعید نظری با اشاره به مشترک کمیسیون بند ۲۰ با سامانه ۱۳۷ شهرداری، افزود: شهروندان ایرادات را بهتر میبینند و به ما میگویند تا کارها بهتر انجام شود.
وی با بیان اینکه امروزه شهرها در حال گسترش هستند، گفت: در شهر ۶۰۰ هزار نفری همدان امکان جوابگویی حضوری به همه شهروندان نیست و با این فناوری همه نظرات و پیشنهادات روی میز مدیریت شهری قرار میگیرد.
نائب رئیس شورای شهر همدان تصریح کرد: شهرداری بیش از هزار خدمت به مردم ارائه میدهد و هدف ما این است که این خدمات با سریعترین روش به ویژه در حوزه فناوری با وجود اقدامات انجام شده بسیار باشد که ممکن است این اقدامات به چشم نیاید.
نظری با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ کمک کرده تا ارتباط نزدیکتری با مردم داشته باشیم و فعالیتهای مدیریت شهری را به اطلاع مردم برسانیم و با این کار برون سپاری امور توسط شهروندان انجام میشود، ادامه داد: زیر ساختهای فناوری به کمک مدیریت شهری آورده شده و سبب رضایت مندی مردم خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما میدانیم امکانات شهرداری محدود و مشکلات بسیار زیاد است، اما همین امکانات محدود را با روشها و فناوریهای نو و پیشرفته میتوان برای انجام مطالبات برحق مردم هزینه کرد و از اطلاعات مردمی برای برنامهریزی شهر استفاده کرد.
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید